Lähestysseurakunta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hr
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="a p";22982829]skitsofreenikot saattavat lajhoittaa lähes koko eläkkeensä seurakunnalle, ja seurakunta kehtaa sen vastaanottaa.[/QUOTE]

eikä kukaan kyseenalaista tätä toimintaa.

Mukavaa se olisi olla siellä toimissa mukana jos sieltä kautta autettaisiin vaikka namibian köyhiä lapsia mutta kaikki olisi kuitenkin ilmaista toimintaa, silleen että sinne ei tarvi itse maksaa mitään tai pyytää maksua.

[QUOTE="a p";22982887]ja vain yksi pari seurakunnasta on lähetystyössä.
Seurakunnan rahoja säilytetään tietyssä paikassa,ja niitä sinne vie 2 skitsofreniaa sairastavaa mieshenkilöä,jotka ovat vastuussa tästä tehtävästä,josta toinen antaa joka kuukausi 4/5 eläkkeestään tälle seurakunnalle.[/QUOTE]

No,ehkei minun asioitani nämä.
Eikä koko seurakuntakaan.

Olen käynyt tuolla Lohjan seurakunnassa Virkkalassa. Hyvä seurakunta ja mukavia ihmisiä. Paljon järjestävät toimintaa. Keltään ei pakolla kerätä mitään rahaa, mutta saa antaa jos haluaa. Sillä rahoitetaan lähettien lisäksi tila, leiri. palkka kuluja. Pikkuseurakunnat ei saa veroja yms. ja jokainen joka on ollut joskus jossain yhdistys yms. mukana tietää, että jostain sitä rahaa tarvitsee toiminnan ylläpitoon. Kannattaa käydä kurkkaamassa.

Yhteistyössä