mitä teen kolarin jälkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja olen tunari ja hukassa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

olen tunari ja hukassa

Vieras
peruutin parkkiruudusta pois ja suoraan samaa linjaa ajavan auton etupuskuriin. olihan se kai minun vikani mutta siinä hädässä sanoin vielä että ei laiteta vakuutukseen. soita vaan että paljon tulee laskua niin minä maksan. miten tämä asia pitäisi nyt hoitaa kun ei ole yhtään rahaa ja kuinkakohan kallis lasku sieltä tulee kun sen etupuskuri osu suoraan mun peräkoukkuun ja siitä tuli siihen klommo? ja kauankohan on aikaa maksaa? huomenna se menee kysymään sen kustannusarvion..

ja siis lisään vielä, että kyllähän se ihminen autonsa merkihuoltoon veis korjattavaksi eikä millekkään halvalle ruttukorjaamolle. kun ei omasta pussista kerta mene. ja nuo ottaa rahaa työstö ihan kiitettävästi. et sä 200€ siittä pääse.

Voit varautua ainakin 800€ menekkiin jos aiot suoraan sen maksaa sille, vakuutuksen kautta minä olisin ainakin tuon hoitanut kun rempat on kalliita merkkiliikkeissä ja sinne se sen vie korjautettavaksi.

Meillä meni puskuri kolarissa (vastapuolen piikkiin onneks) e39 bmw maalattuna ja asennettuna vähän vajaa 2000€. Et kannattaa ottaa se 10% bonus menetys mieluummin.
Ja siis saatiin itse valita ettei sitä todellakaan korjata sillä olis tullu ruma/pska

Peruutin kans eilen yhden puskuriin, mutta onneksi ei tullut kuin vähän maalia mun autosta, että meni sitten hyvin kivuttomasti ja rahattomasti tämä ongelma. No kuuntele paljonko on kustannusarvio ja sen voi ilmottaa kyllä huomennakin vakuutusyhtiöön, ei siinä ole mitään aikarajaa että onnettomuuspaikalta pitää ilmottaa ja sovi auton omistajan kanssa läheisempi päivä tapahtumapäiväksi jos siitä alkaa olemaan jo kauan.

Kuiteskin sä oot tumpeloinut ja hidastellut edessä ja näin aiheuttanut onnettomuuden ja sen syylliseksi on näin lavastettu mies

Minua vois nimittää ennemminki hulluksi kaahariksi. Minussa on rallikuskin vikkaa... Mut nuo kolarit on ollu tilanteita joissa stop-merkin tai kolmion takkaa on tultu kylkeen mulle. Eli ei oo minun vika.

Mies ajoi samanlaisen kolarin viime vuonna, 1200e olis ollut lasku. Mies kuitenkin sanoi, ettei ole varaa maksaa kun 1000e (vai oliko se 900e...? en muista enää), kun opiskelijoita oltiin, ja se oli vastapuolelle ok. Aiemminkin töräyttänyt toista autoa päin, silloin maksoi muistaakseni 400e

[QUOTE="vieras";22975499]Sinun kannattaisi lopettaa kaahaaminen niin välttyisit kolareilta.[/QUOTE]

Sillä nyt ei oo ollu mittään tekemistä asian kans. Joka kerta on ollu ihan sallittu nopeus kyllä.
Ja tällä hetkellä mulla ei ole toistaseksi ajo-oikeus voimassa ees sairauden vuoksi, joten ei tarvi kaahata :D

Ajoin reipas vuosi sitten samanmoisen parkkipaikka onnettomuuden, noh täytin vahinkoilmot yms, mutta ilmeisesti vastapuoli jätti asian puolitiehen. Koskaan ei oo kuulunut korvaussummia eikä mitään, ja mulla edelleen bonukset. kauankohan tuossa on aikaa venytellä korjaamista, kun kyllähän vaurio vuodessa on jo pahentunut.

Yhteistyössä