Näistä huonopalkkaisin alimmaksi ja paraspalkkaisin ylimmäksi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja !?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

!?

Vieras
- kokki
- kosmetiikkaneuvoja
- kosmetologi
- laborantti
- leipuri-kondiittori
- lähihoitaja
- media-assistentti
- merkonomi
- parturikampaaja
- tarjoilija
- vastaanottovirkailija

Kellä arvelet olevan paras ja huonoin palkka? :o Olen kiinnostunut noista aloista...

Kannattaa miettiä myös työn varmuutta. Älä ainakaan media-assistentiksi rupea. Kosmetiikkaneuvoja myös aika epävarma.

Uskoisin, että pienin palkka on tarjoilijalla tai parturikampaajalla.

- kokki
- kosmetiikkaneuvoja 3800e
- kosmetologi 1200e
- laborantti 8000e
- leipuri-kondiittori 7200e
- lähihoitaja 999e
- media-assistentti 890e
- merkonomi 1290e
- parturikampaaja 10000e
- tarjoilija 2349e
- vastaanottovirkailija 900e

Kellä arvelet olevan paras ja huonoin palkka? :o Olen kiinnostunut noista aloista...

- kosmetiikkaneuvoja 3800e
- kosmetologi 1200e
- laborantti 8000e
- leipuri-kondiittori 7200e
- lähihoitaja 999e
- media-assistentti 890e
- merkonomi 1290e
- parturikampaaja 10000e
- tarjoilija 2349e
- vastaanottovirkailija 900e

Vuorotyötä tekevällä palkka saattaa kasvaa huimasti. Lähihoitajille töitä riittää ja peruspalkka noin 1800-1900 euroa, ainakin sairaalassa ja siihen vuoro-/viikonloppulisät päälle noin 300-900euroa kuukaudessa, riippuen työvuoroista.

Huonopalkkaisia aivottomien paskaduuneja kaikki, varmaan juuri sellaisia joissa ne harvat työssäkäyvät ämmät tälläkin palstalla tekevät. Kaupan kassan ja siivoojan voisi vielä lisätä tuohon.

Hah! Mä teen mielelläni osa-aikaista paskaduunia. Aina ennemmin niitä kuin venyisin toisten elätettävänä työttömänä, odottaen akateemista koulutustani vastaavaa työtä.

Ja noi nimikkeet on niiiiiiiin epämääräisiä, esim. joku media-assitentti tai merkonomi voi tehdä todella monenlaisia töitä, palkan suuruden myös vaihdellessa paljon.

Kyllä sinä vaikutat suht aivottomalta idiootilta koska et6 näköjään tiedä mistään mitään..meneppä tekemään vaikka kosmetologin duunia tai kosmetiikkaneuvoja veikkaan kuule että noissakin tarvitaan hippasen aivoja...ihan sama miks edes vaivauduin vastaan tähän viestiin :D

Yhteistyössä