Yökyöpeleiden pino

Hereillä ollaan, joskin juuri katselin kelloa että pitäisikö sänkyyn mennä pyörimään kun herätyskello pinnasängyssä vaatii nousemaan 6-7h päästä. :D

Juu, nauran kissalle joka yritti päästä taas sijarin alle nukkumaan. Heitin peiton kissan niskaan, tuonne tuntu rauhottuvan. Sai luolansa.

Mäkin oon entinen maalainen, tosin kaupunkilaistuin jo vähä yli 6v sitten.

No itekki voisin asua ns. maaseudulla jossain keskustassakin ihan hyvin. Mulle kun riittää että pääsen kävellen suurimpaan osaan paikoista ja loppuihin bussilla. Lapsuuden kotikuntaan tosin en haikaile, en pääse siellä kuin vaan ruokakauppaan, kaikki loput on vähintään 30km päässä (vaatii auton ja mähän en mielellään autolla lähde ajamaan). Lapsuuden asunu 10km päässä kaikesta, kaupoista, kirjastosta, kouluista, busseista jne. Ja mitä ei tuosta kunnan keskustasta löytyny, niin oli sitten 40km päässä.

Mutta jostain syystä oon ajautunut eka pieneen kaupunkiin (tosin tuli jäätyä sinne opintojen takia, jotka keskeytyi, mut löytyi sit ees aikuislukio niin sain ees lukion tehtyä loppuun) ja sen jälkeen suurempaan. Vaikka nytkin keskustaan on taas se 10km matkaa, mut täs lähiös palvelut riittää noin perusarkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta;22952596:
No se on sit varmaan vähän niin ku tasapeli, kun mä olen entinen kaupunkilainen :)
Mista kaupunkista "Terveisia maalta" mahtaa olla?
Oon iteki laynyt kaupunkissa,muuta enpas vaan nahnyt Sinua siella.

Hereillä ja pakosta. Töissä ja on niin mahdottoman tylsää. Kaikki nukkuu, puhelimet ei soi ja kaikki hommat jo tehnyt. Nyt ei auta muu kuin odotella vielä viitisen tuntia että pääsis kotiin nukkumaan.

[QUOTE="yökkö";22952679]Hereillä ja pakosta. Töissä ja on niin mahdottoman tylsää. Kaikki nukkuu, puhelimet ei soi ja kaikki hommat jo tehnyt. Nyt ei auta muu kuin odotella vielä viitisen tuntia että pääsis kotiin nukkumaan.[/QUOTE]

Mä NIIIIIIIN tiedän, mistä Sä puhut (töissä myös ja aika lailla samat kuviot...)

Kuin myös.. Kolmas yö meneillään, neljä vielä edessä. Ja jos näin hiljaisena jatkuvat niin en tiedä mitä sitä tekis. Täytyy varmaan alkaa täyttää ristikoita tai jotain.

Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta;22952760:
Tää on näiden valvottujen öiden pelastus. Kun näkee "maraboun hyvät huomenet", tietää selvinneensä hengissä (lue:valveilla) taas yhdestä yöstä :wave:
Ihanaaa luettavaa. Voi olla jollekin tähän aikaan piristyksenä :) Kiitti .

Yhteistyössä