Kertokaa TUETUISTA LOMISTA?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "a p"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"a p"

Vieras
Onko niissä kohteissa varattu aika näille tuetun loman saaneille? Eli jos menen vaikka 11.-16.7, niin onko silloin kaikki muutkin siellä samaisella tuetulla lomalla?

Milloin tulee tieto pääseekö vai ei?
 
On siellä muitakin, mutta teitä on kyllä isompi ryhmä sillä tuetulla lomalla ja oma lomaohjelma. Toki mihinkään ei ole pakko osallistua, mutta me on osallistuttu ja muksut samalla tutustuneet muihin :)

Ömm... tulisko tieto ehkä joskus toukokuussa mahdollisesti...?? Varmaan sen aikana, muistelisin..
 
[QUOTE="a p";22943482]Kiitos. Minkälaista tuo lomaohjelma on?[/QUOTE]

No me ollaan oltu kaks kertaa.. Ja mitä näitä nyt muistan, ni isoimmat ohjelmat oli toisessa retki semmoseen, muinaispuistoon, mikä ihme sen nimi oli... :D Kiva paikka! Ja toisella kertaa päivän retki kotieläinpuistoon, ihana juttu sekin :) Molemmilla kerroilla oli kaksi retkivaihtoehtoa ja nämä valittiiin. Lisäks karaokea illalla, diskoa muksuille, kilpailuja merenrannalla, leikkejä ja suunnistusta lapsille tai koko perheelle, piirustuskilpailua, askartelua, "olympialaiset"... Mitä näitä ny on, perusohjelmaa :)
 
No me ollaan oltu kaks kertaa.. Ja mitä näitä nyt muistan, ni isoimmat ohjelmat oli toisessa retki semmoseen, muinaispuistoon, mikä ihme sen nimi oli... :D Kiva paikka! Ja toisella kertaa päivän retki kotieläinpuistoon, ihana juttu sekin :) Molemmilla kerroilla oli kaksi retkivaihtoehtoa ja nämä valittiiin. Lisäks karaokea illalla, diskoa muksuille, kilpailuja merenrannalla, leikkejä ja suunnistusta lapsille tai koko perheelle, piirustuskilpailua, askartelua, "olympialaiset"... Mitä näitä ny on, perusohjelmaa :)

Joka päivälle oli ohjelmaa, ja me joitain skipattiin kyllä että saatiin olla perheen kesken ja käytiin omalla autolla välillä jossain kattelemassa paikkoja tai tekemässä jotain muuta.
Niin ja aikuisille oli luentoja eri aiheista, ne skipattiin, ja liikuntatunteja, niistä tykkäsin kun pääs pilatekseen, balanceen yms :)

Ja ruokailla siellä saa koko ajan, siltä se ihan tuntu :D
 
[QUOTE="a p";22944263]Vielä lisäkysymys: minkälaiset on teidän tulot, joilla saitte tuetun loman?[/QUOTE]

Ei niillä tuloilla niiin merkitytä ole, mäkin olin hoitovapaalla ja menossa töihin ja mies yrittäjä eli kiiruhuinen ihminen, tuloja oli ihan hyvin ja mullakin alkamasa normaalit tulot. Mies ei ollut lähdössä
 
[QUOTE="vieras";22944300]Ei niillä tuloilla niiin merkitytä ole, mäkin olin hoitovapaalla ja menossa töihin ja mies yrittäjä eli kiiruhuinen ihminen, tuloja oli ihan hyvin ja mullakin alkamasa normaalit tulot. Mies ei ollut lähdössä[/QUOTE]

Milläs sitten on väliä jos ei tuloilla..?
 
Ja mä kysyisin että mihin mun pitää ottaa yhteyttä jotta voin hakea tuettua lomaa? Mikä on siis se taho joka sen myöntää?
Mulle kun tuo tuettu loma ei sano yhtään mitään... olenko elänyt metsässä?? Valaiskaa mua, jooko?
 
Ja mä kysyisin että mihin mun pitää ottaa yhteyttä jotta voin hakea tuettua lomaa? Mikä on siis se taho joka sen myöntää?
Mulle kun tuo tuettu loma ei sano yhtään mitään... olenko elänyt metsässä?? Valaiskaa mua, jooko?

katos netistä ihan haulla tuetut lomat 2011, sieltä löytyy ainaki RAY:n tarjoamat ajankohdat ja loman kohde, sitä voi hakea melkein kuka tahansa, omat perustelut he vaatii. kannattaa kyllä hakea. viikko on sopiva aika majailla ja lillua kylpylässä, ja tosiaan, syödään hyvin ja monta kertaa päivässä :)
oon ollut kerran aiemminkin, ja heti kun ehdin täyttää hakemuksen haetaan uusi loma. kahtena peräkkäisenä vuotena lomaa ei saa.
 
tuloilla ei tosiaan ratkaiseva merkitys, vaan elämäntilanteella: onko perheessä sairauksia, masennusta tai muuta, kotiäitiä, yksinhuoltaja-perheet, uusioperheet.... tietysti jos heikko taloudellinen tilanne niin sekin voi olla peruste päästä lomalle, suuret perheet, lista on pitkä, omin sanoin sen lomalle pääsyn siihen hakemukseen perustellaan, käsittelijät sitten päättää lykästääkö vai ei...
Ja me ainakin saatiin aikoinaan tieto lomasta noin kuukautta ennen lähtöä :)
 

Yhteistyössä