Kyllä näkee kirppiksellä myytävistä vaatteista, miten on pesty ja huollettu...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pakko avautua :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä taasen olen monta viikkoa etsinyt norjalaisneuletta ympäri ämpäri, ei väliä vaikka olisi nukkainen ja venahtanut....mielellään valtavan suuri.....yhden löysin mutta maksoi 10e enkä ihan sellaisesta sitä maksa. Tarvitsen tuollaisen ja mistään ei löydy.....Chef...pidä silmät auki ja osta mulle semmonen jos hinta on mahdollisimman alhainen....mä maksan sen tietenkin sulle sitten takas.

Niin siis mikä? Ei sitten niin mitään hajua että mitä olet vailla :D

no aikas monta kertaa kun omaa pöytää käy siivoomassa niin tavaroita saa nostella myös pöydän alta...että ehkä se lika tulee sieltä?

Pöly yms voi tullakin, mutta ei ruokatahrat. Tuli mieleeni eräs Hello Kitty-mekko, jonka ostin...se oltiin selvästi laitettu suoraan päältä myyntiin, sillä siinä oli jotain ropollista tahraa. Puuroa tjtn. Ja kerran ostin huutiksesta hello Kitty lappushortsit, joissa oli vastaavaa.

Minä olen tästä kanssasi eri mieltä. Mutta meillä onkin joku halpis-Candy, jota käytetään vaan alusvaatteiden kuivaamiseen.

Alusvaatteita tai sukkia minä en taas juuri koskaan kuivaa rummussa.

Lisään vielä. Meillä oli ensin vanha, käytetty, taisi olla vielä joku "halpis" kuivausrumpu jota ei käytetty juurikin kuivaus ym tuloksen perusteella. Nyt kun ostettiin uusi, on kyllä huima ero pehmydessä, nyppyisyydessä jne.

Viimeksi muokattu:
Onhan tuolla kyllä todella monen tasoista vaatetta, mutta onpahan kyllä ostajiakin. Meillä on nyt kirrppispöytä eräällä isolla kirpputorilla ja kun päivittäin olen käynyt sitä siivoamassa olen törmännyt mitä erilaisimpiin ostajiin. Eräskin rouva esitteli toiselle jotain miesten kauluspaitaa minkä oli löytänyt "ei oo kuin YKSI tahra rintataskussa ja vaan neljä euroa" ja toinen yökytteli kantaen korissaan kahta vajaata hajuvesipulloa. Samoin yhden kaverini kanssa en voi enää käydä kirpputoreilla, kun meillä on niin totaalisen erilainen käsitys mikä on käyttökelpoinen vaate.

[QUOTE="vieras";22939315]Jos toi viinipullo oli niitä Kissa- sarjan viinipulloja, niissä on keräilyvärit ja sitä tiettyä väriä ei välttämättä enää saa mistään uutena...[/QUOTE]

Kaikkea sitä oppii. Onko tää se, jota sai myös suihkusaippuaversiolla? Mistähän näkisi mitkä on tusinavärejä ja mitkä keräilykappaleita (dollarinkuvat silmissä siirtyy katsastamaan kellarin ikkunan väliin pölyttynyttä pulloa :) )

Alusvaatteita tai sukkia minä en taas juuri koskaan kuivaa rummussa.

Lisään vielä. Meillä oli ensin vanha, käytetty, taisi olla vielä joku "halpis" kuivausrumpu jota ei käytetty juurikin kuivaus ym tuloksen perusteella. Nyt kun ostettiin uusi, on kyllä huima ero pehmydessä, nyppyisyydessä jne.

Minä kuivaan ne siellä, kun en jaksa ripustaa.

Itse inhoan yli kaiken sitä pehmeyttä jollaiseksi rumpu jättää pyykin. Eivät ole puhtaan tuntuisia laisinkaan. Erityisen kamalaa se on pyyhkeissä...

Yhteistyössä