Oon tosi mukava ja lepposa, seuramies jumalan armosta![]()
No millon mennään sit?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Oon tosi mukava ja lepposa, seuramies jumalan armosta![]()
No millon mennään sit?vai oliks tää vaan ns. hypoteettinen kysymys?
Sulla on oikea asenne![]()
Mulla on jo yksi kiikarissa, mutta jos ei hommasta tule mitään niin palataan astiaan![]()
Kyl jos seura on mukavaa niin lähtisin ilman nuita bonuksiakin lätkämatsiin, toki ne on plussaa![]()
Joo jos Ässät pelaa. Ja oot valmis puolustamaan mua (ja oot sen kokonen ja olonen et kykenet puolustamaan) kun raivostutan vastapuolen kannattajat.
Joo jos Ässät pelaa. Ja oot valmis puolustamaan mua (ja oot sen kokonen ja olonen et kykenet puolustamaan) kun raivostutan vastapuolen kannattajat.
Helposti pystyn puolustamaan : ) Mutta en ole kuitenkaan mikään Spiderman jos kymmenen käy kimppuun niin toivottavasti sulla on nopsat jalat.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22937206:Sä olet siis hyökkääjä ja tarvitset puolustajaa? No olet sinä sitten tosi ärsyttävä sillä edes MINÄ en ole koskaan onnistunut saamaan lätkämatsissa turpiini![]()
En mä voi sille mitään ettei keski-ikäset tepsifanit tykkää kun kannustan lempijoukkuettani. Ja sit ku mä kysyn et vittuakos mulkkaat ni johan alkaa äijät kiehumaan![]()
En mä voi sille mitään ettei keski-ikäset tepsifanit tykkää kun kannustan lempijoukkuettani. Ja sit ku mä kysyn et vittuakos mulkkaat ni johan alkaa äijät kiehumaan![]()
Onhan se toki outoaTurkulaiset on muutenkin vähän omituista porukkaa.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22937216:Kannusta jatkossa Kärppiä niin hoituu tuokin ongelma!
No mut miks mä Kärppiä kannustaisin?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22937229:Koska Kärpät ovat parhaita, siksi. Ja kun sulla kerta on noita väkivaltaongelmia tuon nykyisen joukkueesi kannustamisen kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22937257:No ei ole sun kavaljeereissasi ollut hurraamista tähän asti, Pirkko!