J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22937129:Vain sillä ehdolla, että saan kannustaa kumpaakin joukkuetta.
Onko lätkä niin vastenmielistä, että ei millään haluta lähteä messiin vai mikä oikein mättää.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22937139:Minä lähtisin jos mies lupaisi että viinaa ei tarjoilla eikä juoda. Järjetöntä lähteä mihinkään jos meinaa olla kännissä.
Tätä muijaa kun ei saa edes viinan voimalla tuonne hallille.
Kyllä mä käyn useammin selvinpäin matseissa kun kännissä. Joten minulle sopisi.
Onko kyseessä vaimo/tyttöystävä vai joku vokottelun kohde? Mä en kyllä välttämättä lämpeäis "viinasta ja lätkästä".
Onko kyseessä vaimo/tyttöystävä vai joku vokottelun kohde? Mä en kyllä välttämättä lämpeäis "viinasta ja lätkästä".
Voisin mä lähteä jonkun kivan kanssa (oletko kiva?). Käyn usein kyllä muutenkin.
Voisin mä lähteä jonkun kivan kanssa (oletko kiva?). Käyn usein kyllä muutenkin.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22937150:Ja Kärpät on ollut mun joukkueeni ala-asteiästä lähtien. Sopiiko tämä yhdistettynä alkoholittomuuteen?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22937162:Ketä kannustat? Oletko joukkueuskollinen kuten minä?
Jääkiekon takia en lähtis mihinkään, jos mies olis aivan ihastuttava niin voisin harkita teeskentelyä sen suhteen, että muka pitäisin matseissa käymisestä![]()