Kuinka moni nainen lähtisi lätkämatsiin jos tarjoaisin viinat ja safkat sekä matsin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jayman
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä lähtisin ilman viinaa ja safkaakin :) No se safka olis kyllä ihan kivaa ekstraa ;) Mä olin nykyisen miehenikin kanssa eka treffeillä Tappara-Ilves -ottelussa, oli kiihkeä tunnelma ;D

Mä voisin kans lähteä jonkun simpsakan sirpan kanssa ja voisin myös tarjota, ehtona olis että mentäis mun kämpille jatkoille ja kaikki sirpan herkkureiät olis käytössä aamuun asti.

[QUOTE="vieras";22937136]Mä voisin kans lähteä jonkun simpsakan sirpan kanssa ja voisin myös tarjota, ehtona olis että mentäis mun kämpille jatkoille ja kaikki sirpan herkkureiät olis käytössä aamuun asti.[/QUOTE]

Herkkureiät on jo käytössä, kyse on muusta.

[QUOTE="anna";22937135]Mulla taas on kriteerinä, että saan kannustaa tepsiä - pelasi jäällä sitten mitkä joukkueet hyvänsä :D[/QUOTE]
Noh, mulla on sen verran huono näkö, että näen ehkä kiekon menevän maaliin, mutta en välttämättä sitä, kuka sen sinne laukaisi. Olen joutunut kerran ikävään tilanteeseen, kun hurrasin "väärästä" maalista :D

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22937139:
Minä lähtisin jos mies lupaisi että viinaa ei tarjoilla eikä juoda. Järjetöntä lähteä mihinkään jos meinaa olla kännissä.

Kyllä mä käyn useammin selvinpäin matseissa kun kännissä. Joten minulle sopisi.

Jääkiekon takia en lähtis mihinkään, jos mies olis aivan ihastuttava niin voisin harkita teeskentelyä sen suhteen, että muka pitäisin matseissa käymisestä :whistle:

Yhteistyössä