Miten saan painoni tippumaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auttakaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

auttakaa

Vieras
Kertokaa te ketkä olette onnistuneet tiputtamaan painoa lyhyessä ajassa, miten saitte sen painon tippumaan? Ongelmani on 7kg, ne ovat ylimääräisiä ja ahistavia ja nyt kova tahto olisi pudottaa, mutta en saa niitä sitten mitenkään. Helmikuussa olisi matka, mutta en tiedä olenko matkakunnossa näiten kilojeni kanssa. *masentaa ja ahistaa* niin pituuteni on 165 ja painoni 67 :(

"Olenko matkakunnossa näiden kilojeni kanssa..." Et oo tosissas? Jättäisitkö lomamatkalla lähtemisen 7 ylimääräisen kilon takia?? No myy matka pois, jos et kerta ole matkakunnossa.

Alkuperäinen kirjoittaja huh sentään;22936665:
"Olenko matkakunnossa näiden kilojeni kanssa..." Et oo tosissas? Jättäisitkö lomamatkalla lähtemisen 7 ylimääräisen kilon takia?? No myy matka pois, jos et kerta ole matkakunnossa.

Olen tehnyt kaikkeni kilojen karistamiseen, mutta ne ei tipu ei.:/ Matka on maksettu ja varattu syksyllä, eikä auta enää kun on p**kat housussa. Ei auta kuin toivoa ihmettä tapahtuvaksi.

[QUOTE="tööt";22936679]Matkustajista ei mene rahtimaksua onneksesi[/QUOTE]

Kiitos, tämä todella lohduttaa. Täälä tuntuu olevan ihmisiä liikkeellä jotka haluavat vain nälviä ihmistä joka tahtoisi apua kilojen kanssa ja parempi siirtyä muualle täältä. Ajattelin vain että täälä on varmasti yksikin äiti joka on saanut ylimääräisiä kiloja pois.

[QUOTE="vieras";22936700]Noh..multa lähti 5kg kuuteen viikkoon karppaamalla,mutta se taitaa palstan mielestä olla huuhaata ;)[/QUOTE]

Peesi. Näin myös mulla. Tosin pari kiloa tulee vilistäen takaisin kun alkaa taas syödä hiilaria. Mutta siis kaksi kertaa olen reilun kuukauden karpannut ja saanut sillä pikaisen painonpudotuksen. Jos jatkaa terveellisellä linjalla, niin kaikki ei tule takaisin.

mulla karppaus nosti painoa... ei toiminu.

oletko laskenu paljonko syöt päivässä? paljonko kulutat? hieman hikiliikuntaa ja nestettä kehiin, vettä! nesteenpoistoa, ananasta yms. suolaset herkut pois, karkit ja pullat

Kiitos, tämä todella lohduttaa. Täälä tuntuu olevan ihmisiä liikkeellä jotka haluavat vain nälviä ihmistä joka tahtoisi apua kilojen kanssa ja parempi siirtyä muualle täältä. Ajattelin vain että täälä on varmasti yksikin äiti joka on saanut ylimääräisiä kiloja pois.

No turhan ruikuttajille ei juuri heru sääliä. Tuskin olet tehnyt kaikkeasi painoasi pudottaaksesi.

pikku naposteltavat hankaloittaa joten aamupala-lounas-kahvi yms-päivällinen ja iltapala.

ruista leipänä jos leipää syöt ja salattia puolet ja puolet ruokaa ja lämpimiä kasviksia, vettä!

Jalan amputaatiollahan tuo menee helposti.

Toinen vaihtoehto on että raahaat perseesi lenkille / salille etkä TUNGE SINNE TURPEAAN NAAMAASI NIITÄ HERKKUJA, LÄSKI. Noilla mitoilla pudotettavaa on kyllä enemmänkin kuin 7 kiloa.

Olen urheillut 2-3tuntia pv:ssä. Aamupalaksi syön puuroa, joihin sekoitan pellavasiemeniä. Välipalaksi kahvia ja leipää. Ruuaksi pastaa/jauhelihakastiketta(ei tehty rasvaan), salaattia. Välipala vihreää teetä ja omena. Iltapalaksi desi puuroa ja marjoja. Epäilen kyllä että kehossani on enemmän lihasta kuin sitä läskiä, koska urheilen vain todella paljon.

Olen urheillut 2-3tuntia pv:ssä. Aamupalaksi syön puuroa, joihin sekoitan pellavasiemeniä. Välipalaksi kahvia ja leipää. Ruuaksi pastaa/jauhelihakastiketta(ei tehty rasvaan), salaattia. Välipala vihreää teetä ja omena. Iltapalaksi desi puuroa ja marjoja. Epäilen kyllä että kehossani on enemmän lihasta kuin sitä läskiä, koska urheilen vain todella paljon.

Jollet siis ole läski, niin mikä tään aloituksen pointti sitten oli?

Liikaa hiilareita tossa. pasta ja leipä pois, jotain täysjyväpuuroa voi vähän olla. Korvaa niitä kasviksilla, marjoilla, maitotuotteilla...

Eli siinä se vika piileekin, saan liikaa nuita hiilareita.:( Tämän ketjun aloituksen pointti oli, että miten miten ja vielä kerran miten, mutta nyt tajusin itsekkin että vika on siinä että syön liikaa hiilareita. En ymmärtänyt näitä kiloja saadessani että 50kg painon nouseminen lähemmäs 70 aiheuttaa tällaisen patoutuman ja paineen elämään ja sen että mitä enemmän ikää sitä vaikeammaksi painon pudotus käy. Ehkä joku päivä olen ylpeä ja voin tulla ilmoittamaan että 15kg on lähtenyt. Nyt alkaa hiilihydraatiton ruokavalio ja kiinnitän entistä enemmän huomiota siihen mitä suuhuni laitan. En syö karkkeja enkä juuri mitään herkkujakaan, elämä on ankeaa toisinaan, paitsi silloin kuin nautiskellaan orgasmin kourissa.;p p.s. taidankin alkaa harrastamaan seksiä miehen kanssa entistä aktiivisemmin, laihtuminen on taattu 100%:sti.:D

rasvaa lähtee kilo viikossa.
nyt lenkkipolulle ma,ke,pe ja su sekä salille ti,to ja la.
liikunnan lisäksi jätät kaikki turhat hiilarit syömättä (ketoosi dieetillä )ja syöt proteiineja sekä kasviksia.
ainoostaan salipäivinä syöt hiilaria n. 1-2 tuntia ennen treeniä. ittelle riittää 50g sen saa kuluun siellä eikä se jä roikkuu seuraavalle päivälle.
nesteet lähtee ekana ja sillonkin olo kevenee. mutta jos et noilla eväillä laihdu ni maksan sulle rasvaimun.

Ja päivän kasvisannoksesta puuttuu puolet!

Samat sanat, pasta ja leipä ja leivänpääliset pois. Lounaalla pienehkö pala lihaa ja runsaasti tuoreita ja kypsennettyjä kasviksia, samoin päivällisellä. käytä valmistuksessa vain tilkka öljyä. jauhelihan tilalle kokolihaa, kanaa, kalaa. pelkistä kasviksista voit tehdä myös keittoa. Laita kattilaan tomaattimurskaa, paprikaa, sipulia, valkosipulia, mausteita ja vaikka keittojuures pussi ja sauvasekoittimella soseeksi. nauti parin raejuustolusikallisen kanssa. muista juoda 3 litraa vettä päivässä ja ottaa monivitamiinitabletti.

Eli siinä se vika piileekin, saan liikaa nuita hiilareita.:( Tämän ketjun aloituksen pointti oli, että miten miten ja vielä kerran miten, mutta nyt tajusin itsekkin että vika on siinä että syön liikaa hiilareita. En ymmärtänyt näitä kiloja saadessani että 50kg painon nouseminen lähemmäs 70 aiheuttaa tällaisen patoutuman ja paineen elämään ja sen että mitä enemmän ikää sitä vaikeammaksi painon pudotus käy. Ehkä joku päivä olen ylpeä ja voin tulla ilmoittamaan että 15kg on lähtenyt. Nyt alkaa hiilihydraatiton ruokavalio ja kiinnitän entistä enemmän huomiota siihen mitä suuhuni laitan. En syö karkkeja enkä juuri mitään herkkujakaan, elämä on ankeaa toisinaan, paitsi silloin kuin nautiskellaan orgasmin kourissa.;p p.s. taidankin alkaa harrastamaan seksiä miehen kanssa entistä aktiivisemmin, laihtuminen on taattu 100%:sti.:D

No ensinnäkin ne pastat sun muut nyt veke. Toiseksi kuinka itkään olet edes yrittänyt? Itse aloitin laihdutuksen viime vuoden tammikuussa ja lopetin kesään mennessä. Lähti 9kg. No nyt taas aloittanut loka-marraskuussa, eikä ole vielä lähtenyt kuin 1-2 kg. Nyt sitten vaan pitkäpinnaisuutta kehiin. Monet kuvittelevat aloittavansa aina vuoden alusta ja kun on 3 viikkoa mennyt, annetaan periksi kun ei mitään tapahdu. Naurettavaa.

Ei noilla "hiilareilla" ole mitään väliä, vaan sillä, että ruokavalio on tasapainossa. Itse syön runsaasti hiilareita, mutta ne ovat lähes kaikki täysjyvän muodossa. Syön muutenkin paljon - kasviksia, marjoja, hedelmiä, täysjyvää. Proteiinia ja rasvoja kohtuullisesti. Valkoista leipää ja sokeria mahdollisimman vähän. Olen syönyt näin aina ja olen aina ollut hoikka.

PS. Miksi jotkut karppaajat puhuvat proteiinista? Eikö karppaus perustu siihen, että energia saadaan (eläin)rasvasta hiilihydraattien sijaan, ei proteiinista?

Yhteistyössä