Mitkä parhaat talvikengät 1,5v. taaperolle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dfsd
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

dfsd

Vieras
Meillä ollut Kavatit nyt tänä talvena, mutta pienet alkaa olla ja nyt pitäis ostaa uudet kengät. Mitä suosittelette tuollaiselle 1,5v. taaperolle? Pitäisi olla helpot vetää jalkaan ja tarpeeksi tukevat, kun kävely lumessa on vielä vähän horjuvaa.

Meillä on Vikingin goret. Olisin pakkasille ostanut kuomat, mutta en saanut kuomia meidän about samanikäiselle tytölle (1.v. 3kk) mitenkään päin jalkaan. Baby Kuomat oli aikaisemmin, mut meni pieneks. Nuo ovat kyllä jalat pitäneet lämpimänä.
Meillä kyllä juostaankin jo, joten ei ole mitkään hirveän tukevat nuo varresta. Kevääksi sitten jotkut hyvät.

No ei ainakaan Kuomat! Tepsut ja Kavat täällääkin suosikkeja. Mä en ihan oikeasti ymmärrä, miten jotku voi laittaa Kuomat lapsen jalkaan? Ainakin meidän tytöllä ne heiluu, eikä tue ollenkaan. Olen kokeillut sellaisia aikuisten Kuomia itse, ja en oikeasti halua lapsilleni samaa kärsimystä. Ehkä jos jalka on tosi pullea, niin ne pysyvät jalassa lonksumatta.

Meillä on Kavat Ecologic kengät ja niistä tykkäämme koko perhe :) Tepsutkin oli, mutta ne oli kärjestä ehkä vähän liian kapeat ja isän nakkisormet ei saanut lyhyitä nauhoja helposti sidottua.

Yhteistyössä