N
no voi elämä
Vieras
Näin mulle sanottiin
Opiskelen kolmatta vuotta yliopistossa ja teen parhaillani kandityötäni. Ensi syksynä sitten varmaan harjoitteluun (meillä yliopisto hankkii harjoittelupaikat ja se on siis vapaaehtoinen, mutta tokihan se kannattaa tehdä, kun on mahdollisuus) ja jos pelaan korttini oikein, niin ehkäpä saan samasta paikasta graduaiheen ja ehkä töitäkin, näin sanoivat
Nyt sitten eräs totesi, että mun ei kannattaisi tehdä harjoittelua, vaan lapsi siihen väliin. Olisi sitten se homma alta pois töitä hakiessa ja että lapsen kanssahan nyt opiskelee nyt ihan helposti, kun ei ole läsnäolopakkoakaan luennoilla (joo ei, mut onhan ne erittäin suositeltavia). Töitä kuulemma ehtii tekemään myöhemminkin ja on muita hakijoita edellä, kun on jo lapsi eikä ole heti jäämässä äitiyslomalle. Ja kun mulla on ikääkin "jo" 28v
Jäin kyllä sanattomaksi.
Nyt sitten eräs totesi, että mun ei kannattaisi tehdä harjoittelua, vaan lapsi siihen väliin. Olisi sitten se homma alta pois töitä hakiessa ja että lapsen kanssahan nyt opiskelee nyt ihan helposti, kun ei ole läsnäolopakkoakaan luennoilla (joo ei, mut onhan ne erittäin suositeltavia). Töitä kuulemma ehtii tekemään myöhemminkin ja on muita hakijoita edellä, kun on jo lapsi eikä ole heti jäämässä äitiyslomalle. Ja kun mulla on ikääkin "jo" 28v
Jäin kyllä sanattomaksi.