Siis selittäiskö joku mulle mitä tää tarkottaa? ja kannattaako tän takia ees hakea?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neytiri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Neytiri

Aktiivinen jäsen
"Valitun on ennen tehtävän vastaanottamista toimitettava hyväksyttävä lääkärintodistus terveydentilastaan"

Eli jos mulla on munuaisten vajaatoiminta mihin syön lääkkeitä, niin onko mun unohdettava tämmöset hommat missä pitää lyödö tiskiin kaikki vaivat, vai mitä tää tarkottaa?
Siis tällä hetkellä tää ei vaikuta mun toimintaan mitenkään.

Eli se tarkoittaa sitä, että työnantaja katsoo siitä, ettei sinulla ole kyseiseen työtehtävään vaikuttavia terveydellisiä rajoitteita tai esteitä. Mikä tahansa vaiva tai tauti ei saa olla esteenä valinnassa.

Eli periaatteessa (kun voihan ne sitten väittää jotain muuta) ne ei voi tän perusteella sitten jättää valitsematta? Siis mietinkin että onko sillä terveystarkastajalla sit oikeus kertoa mun tietoja työnantajalle siinä määrin että kertois tosta vajaatoiminnasta?

AInakin miun lapussa lukee vain etä soveltuu/ ei sovellu kys työhön. Siinä mikä menee pomolle. Muihin osiin jäävät muut tiedot ja tarkat jutut. Jos lekuri kattoo että sovit ni se ei kantaudu mitä te tarkastuksessa puhutte.

Yhteistyössä