Koska mä saan panikoida?!!

Vilma vasikka

Jäsen
06.04.2010
879
0
16
Mä viikolla kirjoitin oudoista kolinoista mitä meille kuuluu läpi yön, vaikkei koko rapussa asu muita kuin me.
Nyt on alkanut aika uusi itkuhälytin sekoilla. Joka yö itkuhälytin alkaa meidän huoneessa suhista, niinkuin 2-vuotiaan huoneesta olisi mennyt sähköt (jos ei ole kuuluvuutta, niin piipittää), huoneessa toimii kuitenkin yövalo... Koko päivän oli hälytin päällä, eikä kohissut, vaan öisin :O

Mä viikolla kirjoitin oudoista kolinoista mitä meille kuuluu läpi yön, vaikkei koko rapussa asu muita kuin me.
Nyt on alkanut aika uusi itkuhälytin sekoilla. Joka yö itkuhälytin alkaa meidän huoneessa suhista, niinkuin 2-vuotiaan huoneesta olisi mennyt sähköt (jos ei ole kuuluvuutta, niin piipittää), huoneessa toimii kuitenkin yövalo... Koko päivän oli hälytin päällä, eikä kohissut, vaan öisin :O

missä te oikeen asutte jos rappukäytävässä ei asu muita kuin te? :O

...jos siel on hiiriä?

Tässä on kolme kerrostaloa vierekkäin, ja aika paljon on nyt asuntoja tyhjänä.
Öisin kuuluu narisevia oven avauksia, kolinaa... ihan läpi yön.
Aiemmin on ovet auennu ittestään, tavarat tippuu seiniltä, oven kahvat heiluu, en nyt edes kaikkea muista. Ja nämä monessa eri asunnossa :| Nyt vasta alkaa pelottaa, vaikka on jatkunut jo reilut neljä vuotta.

Jos siellä jossain asunnossa kuitenkin asustelee joku asunnoton vaikka. On päivisin hiljaa ettei jää kiinni. Ootko käyny katsomassa lapsen huoneessa yöllä kun hälytin temppuilee? Mä varmaan ottaisin lapsen samaan huoneeseen nukkumaan.

Alakerrassa on ryhmis, jossa ollaan arkisin aamusta iltapäivään, naapurista muutti asukas pois jonkun aikaa sitten ja alhaalla on vielä yksi asunto tyhjillään. Tässä on pelkkiä vuokra-asuntoja ja nämä on koko kunnan ainoat kerrostalot :D
Ollaan käyty joka kerta lapsen huoneessa ja sielä ei mitään kummallista näy, mutta yleensä poika on hereillä/itkee. Meidän makkariin ei sänky mahdu, kun sielä on jo vauvan pinnis... vaikka kyllä miehellekin sanoin, että poika muuttaa kohta meidän sänkyyn.

Yhteistyössä