mä jätän ne pikkarit jalkaan. Ei sitä nukkumatillekaan kaikkea esitellä.Mä riisun kyllä pois sen pyjaman kunhan sänkyyn pääsen.
ei kuitenkaan ympäripäissään, joten palstasiunaus on varmaan ansaittu! Kauniita unia, minäkin tästä...Huolella valitut sanahelmet.
Nyt tämä äippäliini lähtee yöppärissään nukkumaan.
ei, huomenna ei tarvita krapulahametta. Jänniä unia sinulle sitten:wave:ei kuitenkaan ympäripäissään, joten palstasiunaus on varmaan ansaittu! Kauniita unia, minäkin tästä...
Kiitos samoin, toivottavasti saan jatkaa sitä unta, missä olin hulveton nuori mies. Ja aamulla teinin kanssa vaatekauppaan uusin elkein!!! Kerron sitten millaisia neuvoja saan pukeutumiskonsulteilta.ei, huomenna ei tarvita krapulahametta. Jänniä unia sinulle sitten:wave:
*tykkää*Totuus on että tykkään raa'asta jauhelihasta
*halaa sydämellisesti ja keittis tietää, ettei HHUta halaa ketä vaan*Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22906602:Totuus on, että ei pitäisi käydä espanjankursseilla, mennä sen jälkeen siskonsa luokse lasilliselle viiniä ja vielä seuraavana päivänä töihin. Koska jos niin tekee, ei tajua palstasta sen työpäivän jälkeen enää hevon peräsintä.
Mä en ymmärtänyt tätä. Yks lasillinen viiniä? va?*halaa sydämellisesti ja keittis tietää, ettei HHUta halaa ketä vaan*
No kiva että sinäkin vihdoin sait naistaMina kavin "taivaassa" eilen.
Vähintään askillinen.Saakos kysyä montako tupakkia menee päivässä?
Minä istun yöpaidassa (=miehen vanha loppuunpesty kauluspaita), pitäisi myös siivota. Pistin 10 v. tytön kävelemään 0,5 kilsaa tanssiharkkoihinsa 23 asteen pakkasessa.Päivän paljastus.. pukeuduin sittenkin krapulahameeseeni. En tosin ole krpulassa, siivota pitäisi.
Ja tässä istun:ashamed:
Ja mulla on tukka pystyssä.Minä istun yöpaidassa (=miehen vanha loppuunpesty kauluspaita), pitäisi myös siivota. Pistin 10 v. tytön kävelemään 0,5 kilsaa tanssiharkkoihinsa 23 asteen pakkasessa.
Odottelen tässä että imuri ja moppi tulevat hakemaan hommiin..