Miksi miehet ei lähesty mua?

  • Viestiketjun aloittaja välillä kypsyttää
  • Ensimmäinen viesti
välillä kypsyttää
Mä oon ollut sinkku jo ikuisuuden, siis oikeasti vuosia. Enkä mä ymmärrä, miksi kukaan mies ei tule tekemään tuttavuutta siellä kaupan kassajonossa tai kadulla tai harrastuksissa, niinkuin aina kuulee. Miksi mua ei kukaan lähesty?
Eikä todellakaan voi olla ulkonäöstä kiinni, kun tuntuu että ihan kaikennäköiset ja kokoiset löytää sen kumppaninsa. Paitsi mä en. :(
 
Non compos mentis
Kannattaa varoa mitä toivoo, koska se voi vielä tapahtua. Minusta sellainen ei-toivottu lähestyminen on todella ärsyttävää ja ahdistavaa. Mutta joo, kuten ylempänä jo kehotettu, tee itse lähempää tuttavuutta, jos joku tarpeeksi kiinnostaa. ;)
 
Kepsis
En tietenkään voi yleistää omien ominaisuuksieni puolesta kaikkiin oman sukupuolen edustajiin, mutta itse en kyllä kaupassa uskaltaisi lähestyä sen merkeissä toista ihmistä että tekisin pysyvämpää tuttavuutta.

Mutta se nyt varmaan johtuu joistain ulkoisista epävarmuustekijöistä, mitkä tuskin koskaan muuttuu vaikka ulkoinen olemus muuttuukin aina silloin tällöin.

Enkä kyllä ole montaa kertaa elämäni aikana ravintolassakaan lähestynyt siinä mielessä naista.

Hmm... mitenhän mä oikein olen parisuhteissa ollut sitten yli 12v. elämästäni jos en oikein osaa lähestyä vierasta naista luonnossa... pistää miettimään :D

Näkisin että olen kyllä aika mukava ja helpohko elää minun kanssa, vaikka olenkin temperamenttinen tapaus. Hmm... nyt pisti oikeasti miettimään...
 
Viskimies
[QUOTE="Hauki";22907354]minua lähestyy miehet joiden en haluaisi lähestyvän. kuten kaverin ex ja toisen nykyinen.[/QUOTE]

Eikös ollakin vittumaisia me miehet, jotkut naiset omalta kohdalta tekee sen ilmiön, että haluan lähestyä jatkuvasti :D
 
"Hauki"

Jos tuo on sinulle todellisutta, niin kerro siitä miehellesi.

Viestin avaajalle sanoisin että kyllä, lähestymällä itse saattaa olla monessakin tapauksessa se ainoa vaihtoehto ja sen voi toki tehdä 'menettämättä kasvojaankin', eli kysy jotakin, mitä tahansa ajankohtaista. Siitä ei vielä kukaan voi olettaa mitään, mutta jos oikein osuu, se saattaa johtaa uuteen tulevaisuuteen teille molemmille.

Believe me, I've been there :)
 
Viskimies
[QUOTE="vieras";22907463]Naiset eivät uskalla lähestyä miehiä koska heidän heikko itsetuntonsa ei kestä pakkeja.[/QUOTE]

No, mutta turha sitä on sitten itkeä jos on joku velliperse.
 

Yhteistyössä