Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Täällä. Heräsin 11 aikaan illalla, joka lienee syynä. :vampire:
Antakaa määkin huudan määkin olen kännissä. Näpit irti viskistä.
Oletkos sinä se mikä on menny mun baarikaapille, vamppyyri imee kaikki viskit.
Ei unta saada! Se taytyy tienata kovalla tyolla.Alkuperäinen kirjoittaja Inhimillinen tekijä;22906810:Heräsin enkä saa untä, joten mitäpä sitä muuta voi tehdä kuin palstailla.![]()
Montako annosta lie takana??muiskis kaikille! Mä olen hyvällä tuulella ja rakastan teitä kaikkia.
Plääh. Voisko kotityöt laskea kovaksi työksi?:xmas: Muutoin mulle ei ole yöunia näkyvissä aikoihin.:saint:Ei unta saada! Se taytyy tienata kovalla tyolla.
Montako annosta lie takana??
Montako annosta lie takana??
Selvinpain alat rakkauksia julistamaan?Kaksi. :heart: Kaksi lasillista viiniä olen juonut. Tai itse asiassa, toisessa lasillisessa on vielä kolmannes jäljellä.
Plaah, plaaah .Kotityot on tyota siina ku muukin tyo.Alkuperäinen kirjoittaja Inhimillinen tekijä;22906834:Plääh. Voisko kotityöt laskea kovaksi työksi?:xmas: Muutoin mulle ei ole yöunia näkyvissä aikoihin.:saint:
Selvinpain alat rakkauksia julistamaan?
Jos se olis parempi nai, et ainakaan ala rakastelemaan kaikkien kuullen.Minäki voisin ottaa kylmän siiderin! MmmMMMM!!
Miksi en ostanut kaupasta, miksi!?![]()
Plaah, plaaah .Kotityot on tyota siina ku muukin tyo.