O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Pikkasen empatiaa soisi olevan lasten kanssa työtä tekevillä nimenomaan lasta kohtaan. Sit jos äiti on niin sählä, että turveltaa kerta toisensa jälkeen ja myöhästyy milloin milläkin syyllä, niin sit ymmärrän, ettei jousteta. Siellä on palkattuna ammattilaisia, joiden pitäisi osata ajatella lapsen vinkkelistä. Niin ja olen koulutukseltani lto, vaikken ko. hommia enää teekään. Kun osaisi tehdä aina niin toiselle, kuin haluaisi itselleen tehtävän.
Pikkasen empatiaa soisi olevan lasten kanssa työtä tekevillä nimenomaan lasta kohtaan. Sit jos äiti on niin sählä, että turveltaa kerta toisensa jälkeen ja myöhästyy milloin milläkin syyllä, niin sit ymmärrän, ettei jousteta. Siellä on palkattuna ammattilaisia, joiden pitäisi osata ajatella lapsen vinkkelistä. Niin ja olen koulutukseltani lto, vaikken ko. hommia enää teekään. Kun osaisi tehdä aina niin toiselle, kuin haluaisi itselleen tehtävän.
No voi perkele, ei se lapsi nälkään kuole jos pari tuntii joutuu odottamaan seuraavaan välipalaan tai ruokailuun asti.
Ai sinäkään et enää tee? Niin juuri kirjoitinkin viestissäni, että jos esim. ko. äiti aina vaatii erityisetuuksia, niin sitten ymmärrän miksi ei mitään annettu. Mutta tämäkin on hei mielipide ja itse asiassa myös ihan vaan omakohtainen kokemus siitä, miten itse toimin niiden 10 vuoden aikana, kun olin pk:ssa töissä. Ei tullut oravan pyörää, vaikka säännöistä joustin omassa ryhmässäni tilannetajun mukaan.
Meidän päiväkodissa olisi kyllä saanut aamupalaa tuossa tilanteessa, siis varsinkin kun vielä erikseen soitit että tulette myöhässä odottamattomasta syystä. ja tosiaan minkälaisessa päiväkodissa ei ole yhtikäs mitään tarjottavaa ruoka-aikojen ulkopuolella? Mun lapsen päväkodissa on jopa ihan erikseen ehdotettu, että järjestävätkö välipalan etukäteen, kun olen ilmoittanut tulevani hakemaan lapsen het päiväunien jälkeen esim. neuvolan tai vastaavan tärkeän menon takia.