Kaukoparannan

• Viestiketjun aloittaja Kykyjä
  • Ensimmäinen viesti
kummi S:lle
No kokeillaan, tämähän voi olla ihan silminnähtävää. Kävin tänä iltana vierailulla pienen kummipojan luona, jolla on paha vesirokko. joka kutiaa ja ei ole perheessä paljon nukuttu. Lähetä hänelle kaukohoitoa. Ehkä yö ois helpompi...

Aloitus
[QUOTE="Ninni";22889094]Yritätkö parantaa masennuksen, polvikivun ja flunssan minulta ja mieheni polven ja flunssan.[/QUOTE]

ei ihminen kaikkeen pysty. En ole taikuri, yritän auttaa. Voimaa lähetän ja luulen että polvessasi on tulehdusta ja sen vuoksi turvonnut, miehellä nivelrikkoa ja edennyt pitkälle. Masennuksen hoitoon tarvitset toiset lääkkeet.

"Tähtinen"
Miehelläni on oikeassa olkapäässä jotain silloin tällöin toistuvaa kipua ja lonkassa ja selkärangassa voi olla vielä jotain, vaikka kävi jo hoidossa.. Minä olen terve, mutta toivoisin että tulisin raskaaksi. Kiitos jos voit auttaa.

Aloitus
[QUOTE="Tähtinen";22889194]Miehelläni on oikeassa olkapäässä jotain silloin tällöin toistuvaa kipua ja lonkassa ja selkärangassa voi olla vielä jotain, vaikka kävi jo hoidossa.. Minä olen terve, mutta toivoisin että tulisin raskaaksi. Kiitos jos voit auttaa.[/QUOTE]

teen kaikkeni. Ensi kuussa tulet raskaaksi.

"vieras"
Olen väsynyt, helposti raivoava ja alakuloinen työssä käyvä nainen. Kaikilla lapsillamme jotain vaivoja, kuopuksella jatkuvasti korvatulehduksia, keskimmäisellä kielellistä erityisvaikeutta ja koululaisella pakkoliikkeitä ja jatkuvaa sairastelua. Saadaanko näihin apua? Kiitos.

Mulla on luomi vasemmassa käsivarressa. Tuollainen puolikkaan nuppineulanpään kokoinen. Voisitko joutessasi parantaa sen? Mielellään vielä laita ennakkovaroitus millä kellonlyömällä parannat, ajattelin videoida tapahtuman.

"Milla"
Minua pelottaa, kuinka minun ja maha-asukin käy. Oma terveys tuntuu pettävän ja pikkuinenkin meinaa tulla jo ennen aikojaan. Lisäksi oma työnsä on perheen hoidossa,kun vointini on tämä. Auttaisitko?

Yhteistyössä