Voi miksi ei kauniita kenkiä pysty kaupasta ostamaan....

Nalkuttava Talonmies

Aktiivinen jäsen
29.08.2007
28 309
0
36
Minä ostaisin, jos olisi myydä. Minkä ihmeen takia koot lopetataan kesken ettei tälläinen isokenkäinen nainen voi ostaa kauniita kenkiä?

Enkä tarkoita että kaupasta löytyy ne pakolliset mustat avokkaat... Haluan värikkäitä kenkiä (ja trendikkäitä sukkia). Ja koot loppuu just mun nenän edestä.

(Vuodatusta unelmien kengistä, täydellisistä kengistä, jotka matkaavat takaisin kauppaan asiakaspalautuksena). Nyyh.

Koitapa etsiä kokoa 35 :mad: Ei ole yksi eikä kaksi kertaa ku mulle on sanottu että mee lastenosastolle! En mene. Mä haluan kengät joilla voin olla myös töissä ja juhlissa, en mitään vaaleanpunaisia prinsessahörhöjä! Sanoin yhdelle myyjälle et ostaisitko ite kenkäs teidän lastenosastolta? Ei olis ostanut, eikä osannut myöskään vastata miks sitten ehdotti mulle sitä vaihtoehtoa. Turha varmaan sanoa että en sinne kauppaan ole enää mennyt?

Sama ongelma! 42 olisi minun kokoni, mutta joskus kyllä menisi 41, mutta sitten tulee vastaan nilkat ja pohkeet. Jos kengässä on vähänkin vartta niin ei mene jalkaan. En löydä edes ugeja tai kumisaappaita jotka menisivät nilkan/pohkeen kohdalta. Kiroan kyllä isäni kun häneltä olen nämä paksut raahat perinyt vaikka muuten olen 60kg/168cm.

Onhan noita liikkeitä,oletko klingelin katsonut tai xlshoes,tai mikä se oli se yks..

Kyllä kenkiä on, mutta mä en halua mitään tasapaksua peruskenkää väreinä musta ja ruskea. Mä haluan tyylikkäitä, värikkäitä ja erittäin miellyttäviä kenkiä :)

Testasin Camperin kenkiä ja eihän ne ihanuudet ole kuin 41 asti (netissä oli mustissa malleissa 42...)

Ihan yhtä hyvin isokenkäiset voi mennä miesten osastolle! Ainakin mun mies jolla on jalka kokoa 45 löytää kaupasta ihan hyvin kenkiä. Sama asia.

:) Mä valitettavasti joudun ostamaan lenkkarit ja vaelluskengät miesten maailmasta . Ja arvatkaapas onko ukoilla LEVEÄ jalka... Haluan kuitenkin saapikkaat, nilkkurit, korkkarit, kävelykengät, sandaalit, avokkaat naisten mallistosta. Ja haluan paljon kenkiä, eri väreissä eri vaatteisiin.

Ja muutakin kuin Gaboria ja Eccoa (ei vaan, on mulla parilta muultakin eri merkiltä kenkää).

Liityn kenkäongelmaisten joukkoon! Koko on 42, tai joskus jopa 43, mutta ei siinä ole suurin ongelma, vaan siinä, että jalka on todella leveä ja rintava. Eli erikoiskauppojenkin valikoimista on vaikea löytää mitään, kun monet koon 42 ja 43 naisten kengät tunnutaan tekevän kapeajalkaisille siskoille. Ja hintaahan noilla aina on... Kaveri kauhisteli, miten "tuhlaan" niin paljon kenkiin, hän kun ei ikinä osta kalliimpia kuin 20 euron kenkiä. Hah! Halvimmat naisten kengät, jotka olen Suomesta viimeisen kolmen vuoden aikana löytänyt, maksoivat 90 euroa. Hyvänä puolena tietysti se, että saattavat sitten kestää kauemmin kuin kaverin halpikset...

Evansilta ja DuoBootsilta olen välillä tilannut leveälestisiä kenkiä, mutta niissäkin on se ongelma, että aina ei tiedä mitä saa. Viimeksi tilasin Evansilta kahdet ballerinat, molemmat kokoa 42, mutta niinpä vaan oli yksi pari niin lyhyt, että juuri ja juuri mahtui jalkaan, kun taas toinen pari oli niin pitkä, että olisivat sopineet kokoa 44 käyttävälle miehelle... Ja palauttaminen käy aika kalliiksi, 12 euroa/kenkäpari pyysivät Postissa, vaikka oli pakattu niin littanaksi kuin pystyi.

Pieniä ja kauniita kenkiä voi tilata netistä osoitteesta www.marjoxs.fi. Heillä on nopea toimitus ja valinnanvaraa löytyy väreissä ja malleissa...Isoja kenkiä voi käydä paikanpäällä sovittamassa Tampereen Tullintorilla Spesiaalikoot- liikkeessä.

Yhteistyössä