Nyt alan olemaan ylpeä itsestäni ja kropastani *ennen/jälkeen kuva*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kun ite aikanaan treenasin kroppaani "paremmaksi" otin kuvat sivulta, edestä ja takaa. Aina pelkät alushousut jalassa (olen siis mies). Näitä ei kyllä nettiin viitti laittaa, mutta kehitys näkyy todella hyvin alastomasta kropasta. Aluksi se oli noloa, mutta myöhemmin sitä jo melkein mielellään poseerasi kun tiesi että saa vertailla kuvia. Tekee myös itsetunnolle hyvää kun katsoo miten on nyt paremman näköinen kuin ennen.

[QUOTE="vieras";22882696]Kun ite aikanaan treenasin kroppaani "paremmaksi" otin kuvat sivulta, edestä ja takaa. Aina pelkät alushousut jalassa (olen siis mies). Näitä ei kyllä nettiin viitti laittaa, mutta kehitys näkyy todella hyvin alastomasta kropasta. Aluksi se oli noloa, mutta myöhemmin sitä jo melkein mielellään poseerasi kun tiesi että saa vertailla kuvia. Tekee myös itsetunnolle hyvää kun katsoo miten on nyt paremman näköinen kuin ennen.[/QUOTE]

Mä olen myös ottanut parit pelkillä alusvaatteilla mut en kyllä laita niitä tänne :laugh:

On kyllä huima ero, hyvin olet onnistunut, onnea. Vielä varmaan sellaiset 15 kg taitaa olla työn alla vai?

Mies on vihjaillu vahvasti ettei saisi alle 68 laihduttaa mut on se hieman eri kun silloin 5 vuotta sitten olin lihaksikas ja nyt on lähinnä läskiä paikat täynnä niin voi varmaan vaatia sen 15g vielä että olisin saman kokoinen :D
Toisaalta olen suunnitellut voimaharjotuksia ja eilen teinkin vatsalihaksia ynnä muita 4kg paino rinnuksella ja voin kertoo et HIKI tuli :D :D

[QUOTE="sone";22883197]Palkihe nyt ittes uusilla vaatteilla, tosi hyvin oot saanu keskivartalolta pois, ja sehän se tärkeintä onkin ettei sisäelinten ympärillä ole pelastusrengasta. :)[/QUOTE]

:D Mä sain joululahjaksi uudet farkut ja kengät :D Ne on hyvä palkinto varsinkin ku "pukki" anto ite valita :laugh:

[QUOTE="vieras";22883329]Wau! Olen kateudesta vihreä. Munkin pitäs, mutta ei onnistu edes aloittaminen :/[/QUOTE]

Mä alotin sillä että ostin kanafileit ja wokvihanneksia :D Ei paljon yhtään oo hiilareita 100g ja sit vaan kananmunaa kylkeen :D Sit vasta aloin kehittämään taitoja kun olin tottunu syömään 3krt päivässä ILMAN nälkää :D

Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;22882787:
Ohi mennen vain sattui silmään lause, ettei suositella. Jäin vaan ihmettelemään, että kun se on niin terveellistä niin luulisi olevan ihan ok

Mä oon saanu käsityksen, että raskaus- ja imetysaikana esim hyväkarppaus on aivan ok. Tiukkaa karppausta ei kannata. Onhan niitä, jotka on alakarpannuki raskaana ja hyvin on menny. :) Jotku, joilla on ollu rd, eivät oo muuten saaneet verensokereita pysymään kurissa.

Yhteistyössä