Käyttääkö kaikki 1v:lla jo kenkiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "töppönen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo, kyllä noilla on 1-vuotiaina kengät olleet, mutta myös töppöset. Just selasin kuvia, ja meidän esikoinen oli 1v5kk ikäisenä synnärillä katsomassa mua ja kuopusta ja oli tullut paikalle haalarilla, jossa on töppöset. Käytettiin siis siinä vaiheessa vielä sellaista haalaria, kun oltiin autolla ja rattailla liikenteessä, eli ei mennyt maahan.

Onko satunnaisesti töppösiä käyttävillä sitten mennyt vielä yli 1v pakkauksen töppösten kokoset (taitaa olla samaa kokoa kun yleensä noi kaupoissa myytävät 0 koko) jalkaan?

Voi meillä olis ollut kahdet isot töppöset, mutta vein ne juur uffille ennen joulua. Oli ostettu jostain halpahallista tai tarjoustalosta, muutaman euron maksoi!

Sillon kun pienin lapsi oppi kävelemään, oli kevät loskakelit ja pistin sille jalkaan kahdet villasukat ja isosiskon kurarukkaset :xmas: luulin että olin ainutlaatuisen hoopo mutta moni äiti sanoi että niin heilläkin pidettiin, ja sitten ostettiin kesäkengät parin viikon päästä =)

Stonzin töppösiä on isommillekin lapsille myytävänä ja on säänkestävät. Meillä tyttö nyt 1v2kk ja Stonzeilla menty tähän asti. Nyt ollaan harjoiteltu kengillä, mutta ei meinaa oikein iskeä. Tyttö siis ei vielä kävele ilman tukea.

Meillä alkoi kenkiä käyttämään noin 9kk iässä koska kovilla pakkasilla ei enää töppöset tuntuneet riittävän lämpöisiltä edes villasukan kanssa.
Nyt kun leutoa, niin töppöset oli käytössä pari päivää (ikää 10,5kk) mutta ei ole kasvunvaraa kyllä yhtään.

Stonzit kannattaa tilata Briteistä. Tulee aika paljon halvemmaksi. Meillä 1-vuotias käytti Stonzeja koko syksyn, kun ei vielä kävellyt. Joulun jälkeen ostettiin alennusmyynnistä kengät, kun oppi kävelemään. Ei tosin tykkää kengistä yhtään, eikä suostu niillä ulkona kävelemään. Mutta harjoitellaan, harjoitellaan. :)

Mä tilasin myös noi stonzit briteistä. Silloin ei vielä myyty Suomen kaupoissa ainakaan netissä. Briteissä myös enemmän värivaihtoehtoja. Niihinhän myydään vielä sisälle ylimääräistä vuorikerrosta mikä kai on fleeceä, mut mä olen käyttäny ainaki villasukkaa ja ihan lämpimänä on pysyny jalat niinkin.

Yhteistyössä