6578huio
Ei oikein mitään apua. Ei viitsitä hirveästi kyselläkään, kun eivät ole osoittaneet kiinnostustakaan.
Periaatteessa saadaan apua mun äidiltä lähes aina kun on tarvetta, mutta kyllä äitini tarttee välillä omaakin aikaa, joten aina en viitsi olla vaivaamassa. Kesällä ollaan yhdessä mökillä ja kuskaa meitä jos on tarvetta, koska meillä ei ole omaa autoa eikä olla miehen kanssa totuttu autoa ajamaankaan. Suunnilleen kerran kuussa lapset on vuorotellen äidilläni yökylässä tai äiti vie ainakin vanhempaa lasta elokuviin, teatteriin, konserttiin, museoihin, hiihtämään jne.. talvella ollaan aika usein lomailta yhdessä Vuokatissa ja nyt mennään Pääsiäisenä Ylläkselle viikoksi ja sielläkin äiti yleensä hoita poikia niin, että päästään miehen kanssa yhdessä hiihtämään ja keilaamaan tms.Alkuperäinen kirjoittaja --alkuperäinen--;22877599:Te jotka saatte hoitoapua, niin olisi vielä mielenkiintoista tietää että kuinka usein käytännössä, siis joka viikko, joka kuukausi vai miten. Me saadaaan hoitoapua n. 4x/vuosi, jolloin päästään miehen kanssa käymään jossakin kaksin (yleensä illan ajan)
Maksatteko itse nuo yhteiset lomat? vai maksaako mummo?Periaatteessa saadaan apua mun äidiltä lähes aina kun on tarvetta, mutta kyllä äitini tarttee välillä omaakin aikaa, joten aina en viitsi olla vaivaamassa. Kesällä ollaan yhdessä mökillä ja kuskaa meitä jos on tarvetta, koska meillä ei ole omaa autoa eikä olla miehen kanssa totuttu autoa ajamaankaan. Suunnilleen kerran kuussa lapset on vuorotellen äidilläni yökylässä tai äiti vie ainakin vanhempaa lasta elokuviin, teatteriin, konserttiin, museoihin, hiihtämään jne.. talvella ollaan aika usein lomailta yhdessä Vuokatissa ja nyt mennään Pääsiäisenä Ylläkselle viikoksi ja sielläkin äiti yleensä hoita poikia niin, että päästään miehen kanssa yhdessä hiihtämään ja keilaamaan tms.
Miehen isä avustaa enemmän rahallisesti eikä pojat ole olleet hänellä yökylässä kertaakaan eikä myöskään lomailla yhdessä niin kun mun äidin kanssa. Joskus voidaan häntä pyytää lapsenvahdiksi, mutta muuten nöhdään ja ollaan tekemisissä aika vähän, vaikka välimatka ei ole pitkä.
Alkuperäinen kirjoittaja --alkuperäinen--;22877599:Te jotka saatte hoitoapua, niin olisi vielä mielenkiintoista tietää että kuinka usein käytännössä, siis joka viikko, joka kuukausi vai miten. Me saadaaan hoitoapua n. 4x/vuosi, jolloin päästään miehen kanssa käymään jossakin kaksin (yleensä illan ajan)