Mitä minä oikein teen ton miehen kanssa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
On alkanut puhumaan, että haluis kokeilla miehen kanssa. Näköjään se on nyt 26-vuotiaana huomannut itsessään bi-taipumuksia.

En voi mitenkään antaa sille lupaa pettää mua.

En tiedä mitä tehdä...

Noh, sähän et voi tarjota mitä mies voi (olet siis nainen?) joten mä antaisin mennä. En mä halua likaisia yksityiskohtia tietää. Mun mieskin on täysin sitä mieltä että mä olen vapaa naisten kanssa peuhaamaan, en toisten miesten :D

Ihan niin kuin Anatolia sanoi, pettäminen on pettämistä. Sukupuolella ei sinällään ole väliä.

Pakko myöntää, etten tiedä kumpi olisi pahempaa, jos oma mies pettäisi: toisen naisen vai toisen miehen kanssa. Tsemppiä ap:lle, koeta jaksaa!

Samaa mieltä siinä, että vieraissa ei peuhata jos puolisolle se ei sovi. Itse olisin niin äkäinen, että saattaisi olla miehellä tekemistä jos aikoisi minut enää saada pidettyä tommoisen jälkeen.

Jos verrataan sellaista coitusta, josta puuttuu se "tunnetaso" esim. vessassa käymiseen: perustarve, se siitä ja sitten poies, niin voiko sellaisesta mielensä pahoittaa?

No eihän siitä loogisesti voi... Mutta mä varmaan kokisin ne toiset naiset kilpailijoiksi, toista miestä en koe kilpailijaksi j´koska me ei kilpailla "samalla tasolla"...

Onko se tosissaan pettämistä jos kerta ei itse voi tarjota sitä mitä toinen mies voi? Eihän mieskään voi tarjota mitä nainen voi? Jos se vaan on seksiä, ei mitään tunnetasojuttuja?

Tällä logiikalla PELKKÄ seksi , kiimainen pano myös vastakkaisen sukupuolen kanssa ei ole pettämistä, jos/kun ei ole ihastanut tai saati rakastunut toiseen. JIHHUU LIBERAALI MAAILMA!

Kautta aikain miehet ja naiset ovat olleet etäällä toisistaan sotien, ristiretkien, metsästysreissujen, tutkimusmatkojen jne. takia. Mies saattoi tulla kotiinsa vuosien perästä ja löytää vaimonsa pienen vauvan kanssa. Mies oli juhlistanut henkiinjäämistään erinäisten naisten kanssa kuljeksiessaan. Nunnat ja munkit eivät eläneet luostarissa mitenkään välttämättä kovinkaan siveellistä elämää.

Kautta aikain miehet ja naiset ovat olleet etäällä toisistaan sotien, ristiretkien, metsästysreissujen, tutkimusmatkojen jne. takia. Mies saattoi tulla kotiinsa vuosien perästä ja löytää vaimonsa pienen vauvan kanssa. Mies oli juhlistanut henkiinjäämistään erinäisten naisten kanssa kuljeksiessaan. Nunnat ja munkit eivät eläneet luostarissa mitenkään välttämättä kovinkaan siveellistä elämää.

Ei voi verrata enää nykyaikaan, kun on olemassa sähköiset viestimet, joilla voi venähtäneestä reissustakin ilmoittaa, että hani oon hengissä, älä vielä hengaa naapurin pertsan tai piken kanssa.
Ajat oli tuolloin toiset, kun ei ollut nopeaa mahdollisuutta viestittää, että elossa ollaan. Jos puoliso oli vuosikausia poissa ilman minkäänlaista elonmerkkiä, niin noihin aikoihin hyvin todennäköisesti oletettiin menehtyneen ja puoliso jatkoi elämäänsä....

Hmmm... en kyllä tiedä mitä tapahtuisi jos mies noin sanoisi. Haaveileeko se olevansa top vai bottom vai pelkästä mulkkunsa imettämisestä, vai koko paketista? En varmaan antaisi lupaa, jos mulle ei olisi ok naisenkin kanssa sekstaamiseen, mutta mistä sitä koskaan sitten tietää onko poikien saunailta sittenkin pelkästään miehen ja Jaakon välinen saunailta, kaikilla mausteilla.

Yhteistyössä