mä alan kohta itkemään....!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja veroperkele
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

veroperkele

Vieras
olen JOKA ARKIPÄIVÄ viime tiistaista lähtien yrittänyt soittaa verotoimistoon muuttaakseni veroprosenttini, mutta en pääse edes jonoon asti!!
jos mä en saa sitä huomena muutettua, niin mun seuraava tili tulee oleen noin 200e ja mä en saa mitään maksettua enkä ostettua ja olen PULASSA.
en tajunnut siitä nettiversiosta mitään, mun päätä ei kertakaikkiaan ole tehty veroasioille.
mua itkettää ja paniikki iskee, jos käteen jää toi 200e niin en tiedä millon pääsen taas plussan puolelle kun joudun siirtään laskuja et saan ruokaa ja bensaa...
kyllä on sitten niin v*tun hienoa.. oma vikahan tää on kun en tajunnut et tulot menny yli siitä rajasta ja palkasta lähtee 30% veroa... (plus että olin viikon palkattomalla ja muutenkin ihan kitupalkka.)
just nyt tuntuu et kaikki seinät kaatuu päälle.
ja ei, ei ole ketään keltä lainata ja yksin asun.

Paljo sulla siten aimemmin on lähtenyt jos nyt lähtee 30%? Mulla lisä % ois 42, ja normaalistikkin maksan 23,5% eli ei toi 30% ole paha jos kerran vain menee palkasta.

Tämän kuun tulot menee vielä viimevuoden kortilla. Herää aikaisin aamulla, laita kännyn laturipiuha paikoilleen, soita verotoimistoon, jonota, laita känny kaijuttimelle ja laske se pöydälle piippaamaan. Samalla voit avata verotoimiston sivut ja yrittää ottaa selvää siitä verkkolomakkeesta. Kokeile kummasta lähteestä ehdit saada kortin ensin. Jos ei millään onnistu kokeile saatko jonkun kaverin auttamaan siinä nettilomakkeen täytössä.

mulla normisti perusprosentti 10,50%
ja olen ollut viikon palkattomalla, joten käteen ei jää paskaakaan kun mennyt 30prosentilla... ja kun yksin elää, niin aika kireelle vetää :(

Ensinnäkin, tämä kuu mene menee vielä kokonaisuudessaan ensi vuoden verokortilla.

Ja se netin palvelu on todella helppo. Sen kuin syötät kenttään vuositulosi, ja koska et ilmeisesti tänä vuonna ole vielä palkkaa saanut pistät 0,00 e tänä vuonna tienattuihin ja 0,00e kohtaan missä kysytään paljon olet maksanut veroja tänä vuonna.

[QUOTE="vieras";22877387]Aika paska palkka sulla.[/QUOTE]

no, mut on sentään työpaikka ja palkka, että ei tarvii täällä kuunnella sitä "hae töitä"-paskaa.
ei oo paljon varaa nirsoilla!

Yhteistyössä