TURKULAISET! Kokemuksia järjestetyistä synttäreistä eri paikoissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minä"

Vieras
Tarkoituksena olisi järjestää keväällä tytön 5v synttärit päiväkotikavereille. Nyt olisikin kiva kuulla kokemuksia

- Seikkailupuiston synttäreistä
- Turun linnan synttäreistä
- Kuralan kylämäen synttäreistä

tai muista kivoista paikoista :) Leaf-areena, HopLop ja muut urheiluseurojen järjestämät synttärit jääköön väliin, sillä ne on jo niin nähty :)

Mun poika on tykännyt eniten sirkuskoulussa järjestetyistä synttäreistä. Kuralan synttäreillä oli viimeksi ja kun paikka on todella tuttu niin ei siellä ollut mitään uutta hänelle. Tässä siis lapsen mielipide :) Omaani en osaa sanoa muutakuin, että nuo on parempia vaihtoehtoja kuin Hesen tai Mäkin synttärit :)

Mun poika on tykännyt eniten sirkuskoulussa järjestetyistä synttäreistä. Kuralan synttäreillä oli viimeksi ja kun paikka on todella tuttu niin ei siellä ollut mitään uutta hänelle. Tässä siis lapsen mielipide :) Omaani en osaa sanoa muutakuin, että nuo on parempia vaihtoehtoja kuin Hesen tai Mäkin synttärit :)

Kiitos, tuo Sirkuskoulu pitääkin myös tutkia.

Lisää kokemuksia?

[QUOTE="vieras";22876407]Eikös kuvataidekoulu järjestä myös? Jotain tällaista olen kuullut kehuttavan. ??[/QUOTE]

Näköjään joo, mutta aika hintava, 180e! Voi olla että 5-vuotiaat ei saa tosta vielä kauheasti irti, mutta pitää laittaa takataskuun muistiin tuleviin synttäreihin.

Samalla kun Googletin ton, niin löysinkin hyvän listan Turun synttäripaikoista www.turku.fi

[QUOTE="vieras";22876407]Eikös kuvataidekoulu järjestä myös? Jotain tällaista olen kuullut kehuttavan. ??[/QUOTE]

Näyttäisi järjestävän, mutta onpa aika hintava 180e! Mutta vois olla ihan kiva, ehkä kuitenkin vähän vanhemmille lapsille? Pistänpä muistiin takataskuun :)

Löysin tuota etsiessä muuten hyvän linkin Turun synttäripaikoista:

www.turku.fi

Höh, yritin kaksi kertaa vastata tähän, mutta meni spämmiksi, kun laitoin yhden linkin, pöh!

Mutta siis juu, tarkoituksena oli vain kirjoittaa, että kiitos, löysinkin tuon, mutta oli aika hintava, 180e! Mutta pistän muistiin vastaisuuden varalle, kun sopii ehkä paremmin isommille lapsille :)

Ja nyt kokeilen uudestaan laittaa erikseen sen linkin, jonkä löysin. Eli erilaisia synttärinviettopaikkoja Turun seudulta löytyi täältä http://www.turku.fi/public/default.aspx?contentid=98410&nodeid=8730

Yhteistyössä