Kumpi mokasi huutiskaupoissa, ostaja vai minä myyjänä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ei kannata olla nopea
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Ei kannata olla nopea

Vieras
Ostaja osti minulta 2 eri osta heti-tuotetta viime viikolla. Hän laittoi sähköpostia kysyäkseen yhteispostarit ja vastasin hänelle viime viikolla samana päivänä.
Eilen kun postitin muitakin huutistuotteita niin laitoin hänen kirjeensä samalla matkaan koska hänellä oli vain pelkkää positiivistä palautetta joten luotin maksuun.
Tuoreimmat kaupat hän oli kuitenkin tehnyt ennen kesää. Nyt häneltä tuli ilmoitus että oli maksanut ja ilmoitti samalla että meklarinviestissä on hänen vanha osoite ja ei ole jaksanut muuttaa sitä vielä. Laitoin siis hänen vanhaan osoitteeseen menemään kuoren eilen. Kuoressa on kyllä minunkin osoitetiedot lähettäjän joten voihan se palautua minulle jos posti ei sitä hänen nykyiseen osoitteeseen löydä. Nyt kuitenkin ostaja on sättinyt minut ja vaatii rahojaan takaisin, on kuulema asunut jo niin kauan uudessa osoitteessaan ettei posti sinne enää käännä postia. Itse en kuitenkaan koe että olen toiminut väärin, koska huutiksen säännöissäkinhän on maininta että pidä osoitetiedot päivitettynä.

Ostajan moka. Mä kyllä luulen että postista kääntävät kuitenkin, mulle ainakin on käännetty kirjeitä pitkänkin ajan jälkeen. Ja just jouluna käännettiin yksi joulukortti joka oli mennyt 4v vanhaan osoitteeseen.
Toivottavasti asia selviää.

Minulla näkyy huutistiedoissa kaksi osoitetta, jvaikka olen muuttanut jo puolitoistavuotta sitten. Jostain syystä sitä ei voi muuttaa kun se tulee kännykkävahvistuksesta jota edellisen kerran kysyttiin juuri ennen muuttoa enkä silloin vielä tiennyt uutta. En tiedä kumpi osoite näkyy myyjille kun jotain huudan, mutta tuosta syystä minäkin odotan aina huutajan yhteydenottoa ja varmistusta osoitteelle.

Eli välttämättä se ei edes auta että ilmoittaa.

Ostajan moka. Mä kyllä luulen että postista kääntävät kuitenkin, mulle ainakin on käännetty kirjeitä pitkänkin ajan jälkeen. Ja just jouluna käännettiin yksi joulukortti joka oli mennyt 4v vanhaan osoitteeseen.
Toivottavasti asia selviää.

No mulle on kanssa käännetty pitkän aikaan. Ja nyt olen 2 vuotta asunut tässä osoitteessa ja edelleen tulee posti tänne jos siinä on vanha osoite. No ei auta muuta kuin katsella ja kuunnella tilannetta.
Ärsyttää vain kun tuo olisi ollut ainoa kirje josta maksu ei vielä näkynyt ja ajattelin olla nopea ja nyt sätitään siitäkin hyvästä.

sano sille ostajalle että kipittää postiin selvittämään asiaa. kyllä ne siellä huomaa että tyyppi on muuttanut pois ja siellä ois postia hälle,paperit näyttämällä saa pakettinsa.
tyhmä tyyppi kun ei pidä tietoja ajantasalla. mulle myös kerran käynyt noin,mutta en kerenny lähettää pakettia. keräsin kuitenkin osotteet meklariviestistä ja odotin vain maksua. sitten ilmoittikin että on muuttanut.

Yhteistyössä