Kylläpä on Matti Nykänen edukseen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Matti on tosiaan saanut itsensä hyvään kuntoon ja säteilee niin kuin onnellisen miehen kuuluukin. Mahtavaa kaikkien sekoiluvuosien ja hulabaloojuttujen jälkeen. Toivottavasti kestää ja mies on raiteillaan pysyvästi.

Toisin kuin Keskinen. Alkaa olla jo sarjassamme Matti aikoinaan ja Tuksu nykyään. Aivan naurettava mies ja vajoaa koko ajan vain alemmas. Viinako sen on tuollaiseksi moukaksi tehnyt? Tilittää kaiken maailman kastikejupakat ja naisen "katoamiset". Täyspelle.

Hienoa! Toivottavasti Matti nyt saa uuden elämän ja vaikutti nainenkin fiksulta.
Toivottavasti suhde kestää ja terveempi elämä. Oli selvästi selvänäkin Matti, ujona.:)

Hyvä mieshän Matti on aina ollut, on vaan ollut liikaa muiden ja viinan vietävissä. Mä en hetkeäkään usko että olisi aina ollut Merviä lyömässä, varmaan itse tehnyt puolet pahoinpitelyistään....

Ihana mies <3 (taas hetken)

Tosiaan OHO! Ihan eri näkönen kun tukkakin oli tältä vuos tuhannelta eikä mallia kasari. Muutenkin oikeen terveen ja hyvävointisen näkönen. Jospas se nyt alkais paistaa aurinko hänellekin :)

Joo, olihan se paremman näkönen kyllä. Mutta kattokaas ne molemmat videonpätkät, Matista ja siitä naisesta...Susannasta. Onhan ne ihan eri sfääreistä. Mikä ketunhäntä sillä naisella on kainalossa? On se Matti kuitenkin aika reppana.

Kaikkea hyvää Matille ja Susannalle. Matti elää varmasti nyt elämänsä parasta aikaa. Viinasta voi päästä eroon ja toivon, että Matti on päässyt päihteistä. Upean näköinen :)

Hyvä mieshän Matti on aina ollut, on vaan ollut liikaa muiden ja viinan vietävissä. Mä en hetkeäkään usko että olisi aina ollut Merviä lyömässä, varmaan itse tehnyt puolet pahoinpitelyistään....

Mä kyl uskon et heillä on ollut ihan just sellasta ku lehdet on antaneet ymmärtää.
Se kun kaks tosiistaan riippuvaista alkkista laitetaan yhteen niin siitä ei voi seurata ku paskaa.Hyvä et viimein saivat päästettyy irti toisistaan.

Loistavan näköinen. Voisin oikeesti ottaa hänestä miehen. Toivottavasti Matti pysyy nyt oikealla tiellä. Mervi pilasi Matin elämän. Toivon matille oikein paljon onnea uuden rakkauden tiellä

Yhteistyössä