Ärsyttää, miten jotkut naiset mollaavat toisia naisia ja ihannoivat miehiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -Sun-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

-Sun-

Vieras
Naisvaltaisella työpaikallani ja opiskelualalla käy tympimään, kun kuka tahansa paikalle ilmestyvä kaksilahkeinen saa lähes palvontaa osakseen. Joidenkin naisten käytös muuttuu selvästi, jopa äänensävy :D Miehen mielipidettä kuunnellaan tarkemmin ja se saa enemmän painoarvoa. Ihan älytöntä. Lisäksi monet naiset asettavat naissukupuolelle ulkonäkövaatimuksia (''oikea nainen on pieni ja hento'', ''vain yli 170-senttiset naiset voivat olla kauniita'' jne. ) melkein pahemmin kuin miehet. Miehet lähinnä tuntuvat vaativan hoikkaa naista...

Tyttöjen harrastuksia vähätellään, kun onhan se nyt paljon kehittävämpää leikkiä autoilla kuin nukeilla. Ja vieläkin on valloillaan se ''pojat ovat poikia'' -asenne, jolla miesten vajavaisuuksia selitellään. Naispoliitikkojen ja -julkkisten ulkonäköä arvostellaan paljon rankemmin kuin miesten ja nimenomaan toiset naiset ovat syyllisiä.

Joo toi on kyllä rasittavaa. yleensä tuollaisiin naisiin törmää alemman koulutustaustan aloilla ja naisvaltaisilla työpaikoilla. Johtunee siitä, että näillä aloilla ei juuri päästä pätemään työn kautta eikä saada kiitosta ja kunniaa siitä, joten ainoaksi keinoksi jää kilpaileminen perinteisillä naisellisilla avuilla, eli ulkonäöllä ja seksikkyydellä. Tällöin toiset naiset koetaan kilpailijoiksi, joita tulee sitten mollata mikä keretään.

Olen törmännyt samaan ilmiöön. Olen istunut neuvottelupöydässä, jossa enemmistö oli naisia ja nämä naiset eivtä pitäneet hyvänä minun ehdotustani, mutta kun mies sanoi sen saman ehodtuksen hetken päästä ikään kuin se olisikin hänen ehdotuksensa niin kaikki naiset myötäili, että onpa hyvä juttu. Voi juma, että mua sapetti sen miehen röyhkeys ja niiden naisten tyhmyys.

Tähän samaan kastiin kuuluu, että miehet saa kaikessa rauhassa töissä istuskella jalat pöydällä ja pelata vaikka korttia, mutta jos nainen tekee sitä samaa niin jo ollaan mäkättämässä asiasta. Aarrg.

Joo toi on kyllä rasittavaa. yleensä tuollaisiin naisiin törmää alemman koulutustaustan aloilla ja naisvaltaisilla työpaikoilla. Johtunee siitä, että näillä aloilla ei juuri päästä pätemään työn kautta eikä saada kiitosta ja kunniaa siitä, joten ainoaksi keinoksi jää kilpaileminen perinteisillä naisellisilla avuilla, eli ulkonäöllä ja seksikkyydellä. Tällöin toiset naiset koetaan kilpailijoiksi, joita tulee sitten mollata mikä keretään.
En muuten ikinä haluaisi tehdä töitä paikassa, jossa suuri enemmistö työntekijöistä on keski-ikäisiä kouluttamattomia naisia. Otanta ei ole suurensuuri, mutta sen perusteella mitä olen nähnyt ne tuntuvat olevan juoruilun, selkäänpuukotuksen ja suoranaisen sabotaasin paratiiseja.

En muuten ikinä haluaisi tehdä töitä paikassa, jossa suuri enemmistö työntekijöistä on keski-ikäisiä kouluttamattomia naisia. Otanta ei ole suurensuuri, mutta sen perusteella mitä olen nähnyt ne tuntuvat olevan juoruilun, selkäänpuukotuksen ja suoranaisen sabotaasin paratiiseja.

No peesaan :/ Rakastan työtäni,mutta en niitä henkilöitä joiden kanssa joudun työskentelemään..ei varmaan tarvitse hirveästi arvailla että hoitoalalla olen. Miehinen rempseys tekisi todellakin hyvää,en vaan jaksa kuunnella sitä naisten sättimistä ja kieroilua. Ja vanhempi sukupolvi jyrää surutta nuoremman,näin tehdään kun on tehty viimeset 40 vuotta,ei mitään väliä vaikka sulla on tuoreimmat tiedot ja laajempi tutkinto..

hyi helvetti. naista ei arvosteta kuten miestä ja siitä tulee vanhemmiten katkera piru.

Hmm... Itseasiassa työpaikka, jossa on kuvaustasi vastaavia miehiä, on taatusti kauheampi. Tuollaiset kouluttamattomat ja vahnenevat miehet ovat kaikista kaameimpia työkaveria, myös miehelle!

Tiedän nuo katkerat ja kouluttamattomat. Tiukka viiva suun tilalla ja ketään ei väistetä, kaikki ovat arvottomia kun itsearvostusta ei ole, niin ei arvosteta muitakaan.

Yhteistyössä