Tarkoitatko sitä laulajaa? Siellä on ainakin ääniala ja kansallisuus.Oisko sulla niitä K-M alle meneviä kolmea palikkaa? Musiikissa siis. Niin ja P....i 10 ei aukee.
lukekaa ketjua, niin ei tule toistoa hirveesti,jooko.Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta;22863120:Mulla on ihan hukassa beaglesta 6 ja sit se osavaltioiden yhdistävä 9, apuja pliiis!!
Tossahan sä sen toisen jo sanoit. Beagleen tulee sarjakuvakoira.Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta;22863120:Mulla on ihan hukassa beaglesta 6 ja sit se osavaltioiden yhdistävä 9, apuja pliiis!!
Entäs eläin 13??Eva:
Afrikka:
ma.. raut.. 11 -> Ei se ainakaa ruotsalainen oo!
kissa 13 -> Oli edellisen rellun yks pääruuduista, kotona näitä näkee
australia 10 -> Soitin
dingo 10 -> yleisnimitys tähän tuleville elukoille
dingo 7 -> Dingo on muutakin kuin eläin
eläin 4 -> sen vieressä olevan eläimen sukulainen
Molempien henkilöprofiilissa luki ammatti kemisti. Sieltä mä sen luin.Aleksanteri 9 - Englannista nimi.
ummeli, siellä se lukee maikkarin sivuilla 10-kirjaimisena, käy vaikka kattomassa.
Sen huomaa kun istuu tässä koko ajan, ei osaa edes ajatella loogisesti enääTossahan sä sen toisen jo sanoit. Beagleen tulee sarjakuvakoira.
Auttasko, jos sanoo, et nää ottaa verikokeita??Molempien henkilöprofiilissa luki ammatti kemisti. Sieltä mä sen luin.
??Inkkari 12 on niille olennainen esine, tarjotaan joskus vieraillekin.
Kaiva se rautalanka.sillai et sana ei ole KEMISTI vaan la..
eikun mieti. ihan helppo. laboratoriossa työskentelee la..Kaiva se rautalanka.
Laboratoriohoitaja on liian pitkä sana. Bioanalyytikko myöskin. Profiilissa oli ammattina kemisti mut siitä en kyllä 10 kirjainta saa.Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta;22863167:Auttasko, jos sanoo, et nää ottaa verikokeita??
Pilotti, sopwith camel, englanniksi.Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta;22863120:Mulla on ihan hukassa beaglesta 6 ja sit se osavaltioiden yhdistävä 9, apuja pliiis!!
Joo tajusin ne jo tos aikasemmin ite.Tarkoitatko sitä laulajaa? Siellä on ainakin ääniala ja kansallisuus.
kiitos!Eva:
Afrikka:
ma.. raut.. 11 -> Ei se ainakaa ruotsalainen oo!
kissa 13 -> Oli edellisen rellun yks pääruuduista, kotona näitä näkee
australia 10 -> Soitin
dingo 10 -> yleisnimitys tähän tuleville elukoille
dingo 7 -> Dingo on muutakin kuin eläin
eläin 4 -> sen vieressä olevan eläimen sukulainen
Minäkin löysin tuon mtv3:n sivuilta. Se on lab...ntti melkein rautalangasta vääntäen.Laboratoriohoitaja on liian pitkä sana. Bioanalyytikko myöskin. Profiilissa oli ammattina kemisti mut siitä en kyllä 10 kirjainta saa.
Omenat on satuihin liittyvää. Radio 10 on yks kanava. Ja muut puuttuu multakin.Kysellään uudestaan
Omenasta lähtevät 7 ja 9
Radiosta 10
Ja lisäksi maa.....so.. 9+4 ja samassa ruudussa ky..jo.. 8
Jos näihin jotain vinkkejä saisi, please!
Ei raksuta yhtään nuo omenat.Omenat on satuihin liittyvää. Radio 10 on yks kanava. Ja muut puuttuu multakin.
Kiitos rautalangasta. Laborantit ei ota verinäytteitä ainakaan Suomessa.Minäkin löysin tuon mtv3:n sivuilta. Se on lab...ntti melkein rautalangasta vääntäen.