VR
Kyllä se minulla sopimikä näistä on 6+11
Suomenlinna | Vanha Rauma | Petäjäveden vanha kirkko | Verlan puuhiomo ja pahvitehdas | Sammallahdenmäki | Struven ketju | Merenkurkun saaristo |
tuo verla ei sovi
Kyllä se minulla sopimikä näistä on 6+11
Suomenlinna | Vanha Rauma | Petäjäveden vanha kirkko | Verlan puuhiomo ja pahvitehdas | Sammallahdenmäki | Struven ketju | Merenkurkun saaristo |
tuo verla ei sovi
Kyseessähän on siis V...n teh.......eo.Kyllä se minulla sopi
Muum...tari... Mikä se on?hynttyyt yhteen:
muum. tari.. 14
Aleksanteri suuri:
Aleksanteri suuri 9 (vasen yläviisto)
Eikö kukaa voisi valottaa näitä sanoja,pääsisi pelissä etiäpäinkin??
Mä haluun sen sodan, mihin se tuolla tulee??hynttyyt yhteen:
muum. tari.. 14 Tää on se "tyyli", mitä ohjelma edustaa
Aleksanteri suuri:
Aleksanteri suuri 9 (vasen yläviisto)
Aleksanteri suuri 11 (oikea alaviisto)
virginia 9
Kaunari ruutu :
kaunarit 6+7 (ylös)
Bro... lo.. 10
Bro.... lo... 5+5
Aasia :
jaala 7
jaala 11
2 maailmansota 9+4
kissarotu 7+7 Itään päin yks väri
Eikö kukaa voisi valottaa näitä sanoja,pääsisi pelissä etiäpäinkin??
eräs alue aasiassatietääkö kukaan aasia 8 vasemmalle. väliviivallinen sana.
mä oon sata kertaa koittanut v.. pahvitehdas mutta EI SOVIKyllä se minulla sopi
mää en muumeista tiä mtn muuta kun televisiosarja ja se ei tuoho mene,voisko tutoa vääntää rautalangasta??Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta;22861168:Mä haluun sen sodan, mihin se tuolla tulee??
Se, että yrität väärää sanaa. Ylempänä oli aika vihjailevaa vinkkiä sanan kirjaimista.mä oon sata kertaa koittanut v.. pahvitehdas mutta EI SOVI
mikä hitto tässä taas on vikana
Ani...mää en muumeista tiä mtn muuta kun televisiosarja ja se ei tuoho mene,voisko tutoa vääntää rautalangasta??
Mä en ihan oikeesti enää muista. Selailin wikissä ensin kauniit ja rohkeat sit jostain menin forresterien sivulle. Sieltä jommasta kummasta kait löytyi. Mä copypastasin suurin piirtein kaikki nimet kun en sarjoja tunne.voitko vinkata mistä ton A A löytää,oon koittanu ettiä vaikka mistä??
Ashley AbbottMä en ihan oikeesti enää muista. Selailin wikissä ensin kauniit ja rohkeat sit jostain menin forresterien sivulle. Sieltä jommasta kummasta kait löytyi. Mä copypastasin suurin piirtein kaikki nimet kun en sarjoja tunne.
vihjaatko myrsky 7 enempi,nyt ei vaan tajuaMulla siis oli tuo A.A. jo. Vastasin mulle esitettyyn kyssään mutta kun en muista mistä sen löysin.
Myrsky 7 on yleinen suomessakin ja 8 on alla olevan hepun käsialaa.