Meillä alkaa yritys kesällä 2011! IHANAA :D (mutta pelottavaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Onnellinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"Onnellinen"

Vieras
Tää on turhis, mutta pakko kirjoittaa ku pää on niin sekaisin!!!!!!

Huh, huh, en osaa muuta kuin huokaista, helpotuksesta, odotuksesta, kuumeilusta, jännityksestä. Kaikki tuntuu niin jännältä just nyt! Miehen kanssa haaveiltu vauvasta ja nyt on sovittu, että kesällä luovutaan ehkäisystä! Onko täällä muita jotka pelon ja onnellisuuden sekaisin tuntein odottavat tulevaa?

Päässä pyörii miljoona ja yksi asiaa ja kysymystä...tuntuu ettei malta odottaa ja toisaalta kauhistuttaa kuinka nopeasti aika vielä menee :D

Lapsia otetaan vastaan silloin kun ne annetaan.. on se jännää kun nykyään kalenteri kädessä katsotaan että jaahas, tähän väliin sopisi yksi lapsi. Sitten vollotetaan pettyneenä kun ei onnistukkaan.

Onnittelut ja hyvää odotuksen odotusta!
Saanko kysyä mikä "ratkaisi" aikataulun? Jos olette molemmat jo haaveilleet..
miten päädyitte siihen että kesällä on sopiva hetki?

Meillä on sellainen tilanne että minä haluaisin jo yrittää mutta mies "ei vielä", kun ei ole sopiva hetki. :(

Lapsia otetaan vastaan silloin kun ne annetaan.. on se jännää kun nykyään kalenteri kädessä katsotaan että jaahas, tähän väliin sopisi yksi lapsi. Sitten vollotetaan pettyneenä kun ei onnistukkaan.

No sovittiin mekin aikanaan, että vuodenvaihteessa jätetään ehkäisy pois. Ei se mitään kalenteri kädessä olemista ollut/ole, kun eihän se meinaa sitä, että vaikka päättää, että silloin ja silloin aletaan yrittää, kun tosiaan eihän se vauva siitä välttämättä kovinkaan pian saa alkunsa.

Tiedetään ettei lapsia tehdä, niitä saadaan jos saadaan. Ei olla kalenteri kädessä, lapsi tulee jos on tullakseen :D Ja en usko että kukaan maailmassa voisi kieltää ettei itku tulisi jos lapsia ei siunaantuisikaan, joten aika tyhmä kommentti :(

Mutta mä olen onnellinen, hämmentynyt ja niiiiiiiin uskomattoman innoissani just nyt ettei muusta väliä :D Kiitti onnitteluista :)

En halua olla tylsä, mutta kerron meidän tarinan....meillä oli useampi vuosi sitten samat fiilikset kuin sinulla. Innoissamme päätimme että nyt saa lapsi tulla....no meni 2½ jonka aikana olimme koko ajan lapsettomuus hoidoissa. Lopulta tärppäsi ja nyt meidän neiti on 4v:heart: Sitten päätimme taas jättää ehkäisyn pois ja ajattelimme että menköön omalla painollaan ja ei mitään hirmu suuria odotuksia ollut, mutta toiveet kuitenkin joka kuukausi hirmu korkealla. Lopulta noin 4kk yritys palkittiin ja luomuraskaus lähti alulle. Nyt tuo pikku-ihmemies köllii tuossa sohvalla ja ikää on 3kk:heart:. ONNEA KOVASTI YRITYKSEEN!

Onneksi en ole enää tuossa tilanteessa. Aiia joo raskausajat on ollu ihan ok mulla, samaten synnytykset helppoja ja nopeita, vauvaajatkin helppoja eikä lasten kanssa mitään suurempaa.

Nuorin täyttää 6vuotta ja vanhin 19. Elämä tietysti meillä jo sen verran helppoa, ettei enää kaipaa mitään vauva aikaa. Ensi kesänä rippijuhlat toiseksi vanhimmalla. Mutta aikansa kutakin.

[QUOTE="Onnellinen";22860696]Tää on turhis, mutta pakko kirjoittaa ku pää on niin sekaisin!!!!!!

Huh, huh, en osaa muuta kuin huokaista, helpotuksesta, odotuksesta, kuumeilusta, jännityksestä. Kaikki tuntuu niin jännältä just nyt! Miehen kanssa haaveiltu vauvasta ja nyt on sovittu, että kesällä luovutaan ehkäisystä! Onko täällä muita jotka pelon ja onnellisuuden sekaisin tuntein odottavat tulevaa?

Päässä pyörii miljoona ja yksi asiaa ja kysymystä...tuntuu ettei malta odottaa ja toisaalta kauhistuttaa kuinka nopeasti aika vielä menee :D[/QUOTE]

Ihanaa, meillä alkoi yritys kesällä vuonna 2008, mutta silti ei ole yhtäkään lasta! Keskenmenoja niidenkin edestä löytyy.. Lapset, kun ne ei tuu aina tekemällä.

[QUOTE="aloittaja";22860780]Tiedetään ettei lapsia tehdä, niitä saadaan jos saadaan. Ei olla kalenteri kädessä, lapsi tulee jos on tullakseen :D Ja en usko että kukaan maailmassa voisi kieltää ettei itku tulisi jos lapsia ei siunaantuisikaan, joten aika tyhmä kommentti :(

Mutta mä olen onnellinen, hämmentynyt ja niiiiiiiin uskomattoman innoissani just nyt ettei muusta väliä :D Kiitti onnitteluista :)[/QUOTE]

Miksei sitä yrittämistä voi aloittaa nyt?

Tää kans luuli että yritystä olette perustamassa :D
Onpa hölmöjä kommentteja, tottakai katsotaan itselle paras mahdollinen aika jolloin pystyy parhaiten valmistautumaan raskauteen, surullisia ne tarinat kun lapsi tullut ihan väärään saumaan ja saa kärsiä ikänsä siitä.
Onnea ap:lle jo etukäteen! :)

[QUOTE="aloittaja";22860780]Tiedetään ettei lapsia tehdä, niitä saadaan jos saadaan. Ei olla kalenteri kädessä, lapsi tulee jos on tullakseen[/QUOTE]

Mua ärsyttää tuo lause, ettei lapsia tehdä vaan niitä saadaan.

Meillä (ja niin monilla muillakin) niitä lapsia ei saada vaan niitä todellakin tehdään. Ihan siis tekemällä tehdään lääketieteen avustamana kuukaudesta ja vuodesta toiseen. Sit kun minä sanon, että "meillä tehdään taas lasta", niin joku pässi sanoo, ettei niitä tehdä vaan saadaan. No, mistä niitä saa???? Meen heti hakemaan kun joku kertoo paikan.

Kannattaa ehkä mennä intoilemaan ennemmin vaikka vauva.infon foorumille ;) Siellä on vähän erilainen asenne :)

Onnea odotuksen odotukseen! Kyllä mun mielestä on erittäin hyvä ja vastuullista hieman suunnitella elämäänsä ja sitä milloin elämä on siinä kuosissa että vauvalle on mahdollista tarjota sellainen elämä jonka itse kokee hyväksi. Kyllä mekin odotettiin siihen asti, että koettiin näin olevan. Eihän se sitä tarkoita, että olettaa että vauva tulee heti! Sitä vain, että tästä lähtien tuntuu siltä, että olisi valmis ottamaan vauvan vastaan.

Jätämme ehkäisyn kesällä, koska vielä emme halua :D Minulla loppuu pilleriresepti kesällä, ja siihen mennessä miehen työkuviot ovat selkiintyneet ja olemme ehtineet heittää muutamat matkat ja sen sellaista :) Joten jonkun mielestä täysin itserakkaista syistä ei vielä luovuta ehkäisystä, mutta tää onki meidän elämä ;) Halutaan vielä hetki nauttia elämästä kahden. Ja kyllä edelleen, ymmärrän ettei sitä koskaan tiedä saadaanko lapsi/lapsia vai ei, mutta se, että olemme samoilla linjoilla mieheni kanssa tuntuu aivan mahtavalta! ELÄMÄ ON IHANAA :D

Nää kommentit siitä että ei ne lapset kalenteri kädessä tule niin ilman ehkäsyäkö tässä pitäis kaikkien olla?? Kyllä se päätös siitä että lapsi saa tulla kun on tullakseen tehdään kuitenkin jollain tasolla ja aloittajalla alkaa ne puuhat kesällä. Toivon onnea ja iloa teille tulevaan.

Jospa vaikka mies on laittanut vastaan ja nyt myöntynyt että kesällä sitten aletaan yritys.

Kiitos kaikista onnitteluviesteistä vielä :) Täällä on ihan ihmeen paljon todella negatiivia(tarkoituksella?) kommentteja. Ette te mun päivää pilaa, fiilis edelleen korkea :D

Oih, muistan ton onnellisen ja innostuneen fiiliksen kolmen vuoden takaa! :) Toivottavasti teillä on parempi onni kuin meillä ja saatte pian oman nyytin syliin. Onnea yritykseen, mutta muista myös että kaikki ei aina mene ihan niinkuin suunnittelee! En halua masentaa, vaan antaa vain ns kokeneemman vinkkejä :)

Samassa veneessä ollaan :) Meillä alkaa toisen lapsen yritys kesällä ja sitä on ihana odotella :) Hyvä sitä lapsen saamisen ajankohtaa on suunnittella vaikkei ehkä saman tien tärppääkkään. Me yritimme esikoista vuoden verran. Onnellista odotuksen odotusta :D

Yhteistyössä