R
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä en voi ymmärtää... Vaikka Scarlett kertois täällä, että näki murhan ja soitti poliisille, niin sitä vaan sätittäis toisten asioihin sekaantumisesta ja turhasta nipottamisesta:headwall:
Mä en voi ymmärtää... Vaikka Scarlett kertois täällä, että näki murhan ja soitti poliisille, niin sitä vaan sätittäis toisten asioihin sekaantumisesta ja turhasta nipottamisesta:headwall:
niin erimieltä ei voi olla ilman että on jotain henk.koht. ap:ta vastaan. selvä.
ei kannata näköjään vastata mitään ellei haluu peesata.
Siinäpähän kitiset Suomen lakia vastaan.
Olis muuten kiva tietää, että mitä nämä mun arvostelijat sallii omalla työpaikalla tehtävän vaikka kuinka olisivat vapaalla...
Näiks Simoa?
Ei näkyny eikä näkyny muitakaan.
Olis muuten kiva tietää, että mitä nämä mun arvostelijat sallii omalla työpaikalla tehtävän vaikka kuinka olisivat vapaalla...
enpä kuule kitise. enkä ole poliisi tai velvollinen vahtii mitä muut tekee jos olen itse ASIAKKAANA baarissa. on mullakin oikeus vapaapäivään. kunhan sanoin että voi antaa jokaisen tekee omat virheensä. riittäis mainiosti että sanois että on muuten kiellettyä. jokainen voi sitten tehä omia päätöksiä viekö juoman mukaan vai ei.![]()
Jos olisin baarissa töissä, niin varmaan biletysilllan pätteeksi veisin kassillisen olutta mukanani, jos haluaisin. Silloin harvoin kun itse olen viihteellä olen viihteellä enkä nipota pienistä.
Tää on taas malli esimerkki siitä kuinka korppikotkat kokoontuu nokkimaan...Ei vaan pysty ymmärtää...
Mä tunnen aika monta baari työntekijää ja ainahan ne nimenomaan menee sinne samaan baariin juopotteleenkin, mikä ettei, jonon ohitte sisää ilmatteeks ja alennuksia satelee..Ihan normaalia..
Ja olisin itekkin sanonut serkulle jos olisin ollu Scarletin tilanteessa, ihan yhtälailla mä kahvilassa töissä ollessani kävin siellä vapaa-ajallani ja ohimennessäni siivosin pyötiä yms. Ja minusta siinä ei oo mitään "pätemistä".