K
Kepsis
Vieras
[QUOTE="vieras";22858404]Lievä raiskaus on tosiaan lakitermi, vai pitäisikö kaikki raiskaukset tuomita samalla asteikolla teon törkeydestä riippumatta?[/QUOTE]
raiskaus on törkeä joka kerta, anteeksiantamatonta ja kauheaa, tätä et ilmeisesti pysty käsittämään, joten ehkei sinun pitäisi siitä silloin puhua.
raiskaus on törkeä joka kerta, anteeksiantamatonta ja kauheaa, tätä et ilmeisesti pysty käsittämään, joten ehkei sinun pitäisi siitä silloin puhua.