Olipa sitten ärsyttävä tilanne eilen baarissa jossa olen töissä, mutta eilen siis olin viihteellä

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Valomerkki oli jo tullut ja mun serkku murehti sitä kun heillä on juomista vielä niin paljon. No hän sitten aivan pokkana veti yhden kaljapullon takin hihan sisälle ja tarkootuksena oli viedä se pihalle baarista.

Mä sitten sanoon, että ota se pois sieltä hihasta. Serkku siinä jotakin mutisi ja sanoon painokkaammin, että ota se pois ja serkun mieskin sanoi, että ota se pois.

Siis oikiasti?!? Ei serkku sitten yhtään ajatellut, että kyse on mun työpaikasta ja mun pomo tuskin olis hyvällä kattonut kun mun seurueessa tehdään tuollaasta! Mutta kun ei, se kaljanhimo on tärkeintä.

Enkä mä halua, että pomo joutuu vaikeuksiin jos tarkastaja tulee. Siinä menis tienesti usiemmalta ihmiseltä.

[QUOTE="hehe";22856161]Miksi se ei olisi sallittua?[/QUOTE]

Itse olen myös ravintola-alalla ja meille ainakin annettu ohje, ettei työntekijät vietä vapaa-aikaansa ryypiskelemässä siellä.Ihan ymmärrettävää.

Ei kai nyt sentään tuollaisesta ois anniskeluoikeudet menneet ja pokehan ois tilanteen varmaan hoitanut jos ois huomannut ja ois syytä puuttua. Et voi olla porukastasi vastuussa.

[QUOTE="mie";22856176]Meillä on sääntönä että vapaa-ajallakaan ei ryyppäillä omalla työpaikalla.[/QUOTE]

No täällä on kaksi baaria ja yksi ravintola, välillä ollut vain nuo baarit. Aika epäreilua olisi kieltää tulemasta omalle työpaikalle vapaalla.

[QUOTE="mjää";22856172]Eipä ollu mikää fiksu veto. Miten keikka meni?[/QUOTE]

Keikka oli hyvä ainakin siihen asti mihin jaksoon sitä kattoa. :D Lähdin pois ennen keikan loppua koska mua ärsytti se väkimäärä ja menin sitten toiseen paikkaan parille. Siellä sitten näin serkun ja muut.

Juja hullu menee juhlimaan omalle työpaikalleen. Oikeesti jos oisin kapakissa/baarissa töissä, juhlisin mahdollisimman kaukana, ettei joka päiväisiä asiakkaita siellä olisi. Mieluummin toisella paikkakunnalla.
Ajatella, jos vaikka vahingossa pokais jonkun asiakkaansa.

kyllä mä viime keväänä ku tein keikkaa yhelle ravintolalle 3kk niin ryyppäsin sielä. oikeestaan VAIN ja ainoastaan siellä.

henkilökunta alennukset, -17% jokasesta alkoholi annoksesta. miks oisin juonu naapurissa täydellä hinnalla.
ja kun sisäänpääsykin itselle ja 2:lle seuralaiselle oli ilmaasta. vip vip girls!

Ei kai nyt sentään tuollaisesta ois anniskeluoikeudet menneet ja pokehan ois tilanteen varmaan hoitanut jos ois huomannut ja ois syytä puuttua. Et voi olla porukastasi vastuussa.

No ei mene oikeudet, mutta en silti halua mitään vaikeuksia mun työnantajalle. Pokena meillä toimii mun pomo. Ei joka paikassa ole ovella seisomassa kaapin kokoosta miestä.

Kyllä mulla on täysin oikeus sanoa jos toinen tekee mitä sattuu.

[QUOTE="vieras";22856238]Antaisitko sä sun kavereiden nyysiä kaljat mukaan baarista?[/QUOTE]

Jos mulla olisi sellaisia kavereita jotka noin tekisivät niin eipä olisi mun asia puuttua siihen.

Juja hullu menee juhlimaan omalle työpaikalleen. Oikeesti jos oisin kapakissa/baarissa töissä, juhlisin mahdollisimman kaukana, ettei joka päiväisiä asiakkaita siellä olisi. Mieluummin toisella paikkakunnalla.
Ajatella, jos vaikka vahingossa pokais jonkun asiakkaansa.

Mua ei huvita lähtiä mihinkään muualle. Mä olen enemmän pubi-ihmisiä kuin yökerhoihmisiä. Täältä kun lähdetään muualle niin lähdetään johonkin biletyspaikkaan jotka ei mua kiinnosta pätkääkään.

Mutta on se hyvä kun jotkut taas huomas sen tärkeimmän asian alootuksessa. :kieh: