hain sit opiskelemaan myynnin ammattitutkintoa =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin sunko piti lopettaa kesken se laitoshuoltajan koulutus leikkauksen takia?

Mulla ittellä on torstaina lääkärin aika ja siellä toivon mukaan selviää mitä tuon mun lonkan kanssa tehdään. Mutta jos se pitää leikata, niin mä en suostu leikkaukseen ennen kesäkuuta. Menee muuten koulu aivan v*tuiksi.

Mä oon käyny kyseisen koulutuksen. Ihan ok, mutta jotenkin kuitenkin turha, jos hommia tehnyt jo. ei mitään uutta, toki voi olla hyväksi jos joskus paikkaa vaihtaa.

Niin sunko piti lopettaa kesken se laitoshuoltajan koulutus leikkauksen takia?

Mulla ittellä on torstaina lääkärin aika ja siellä toivon mukaan selviää mitä tuon mun lonkan kanssa tehdään. Mutta jos se pitää leikata, niin mä en suostu leikkaukseen ennen kesäkuuta. Menee muuten koulu aivan v*tuiksi.

jep.
sairaslomalla olen nyt 8.2 asti, toivottavasti ei tarvitse jatkaa pidempään
tahtoisin jo pyöräilemään ja sauvakävelylle

[QUOTE="vieras";22856028]Mä oon käyny kyseisen koulutuksen. Ihan ok, mutta jotenkin kuitenkin turha, jos hommia tehnyt jo. ei mitään uutta, toki voi olla hyväksi jos joskus paikkaa vaihtaa.[/QUOTE]

en ole alan hommia tehnyt koskaan

[QUOTE="vieras";22856526]Kauanko innostus tähän alavalintaan kestää?[/QUOTE]

Mitä tälltarkoiti?

jos tarkoitit sitä että jouduin lopettamaan laitosuoltajakoulutuksen keken niin se ei johtunut innnnostuksen puutteesta, van siitä että tuli tää leikaus. ja kuitenkin jalkaleikaus olsi tullut eteen myöhemmin, miksi odottaa puoli vuotta, kun sa peruutusajan. puolen voden kuluttua olis vituttanut vielä enemmän kun koulua olis jo ehtinyt käymään jonkun aikaa ja sit olsi pitänyt keskeyttää. Näitä työvoimapoliitisia koulutuksia kun ei voi suorittaa tenttimällä.

Yhteistyössä