R
reaktio?!
Vieras
Siinähän se tuli. Jännittää niin pirusti miten ottaa sen. Toki hänellä mahdollisuus jatkaa ehkäisyä itse, mutta mä en pillereitä enää aio syödä. Kuumeilu on jatkunut pitkään ja asiasta puhuttu. Mies on ns. hyväksyny asian että vauvaa toivon
Joten joko on asian kanssa ihan ok, tai sitten jarruttelee vielä. Kerrankin pitkän yhdessäolon jälkeen mä en tiedä mitä mies sanoo 
Onko muita jotka joutuneet pyytämään lupaa, suostuttelemaan? Vieläkin ärsyttää ystäväni, joka sanoi minulle vauvakuumesta puhuttaessa, että hän ja hänen mies tekevät lapsen sitten hetken huumassa, että niin sen KUULUU mennä. No kivat hälle, että omaa tossumiehen joka tekee mitä vaan mitä nainen sanoo...kaikilla se ei mene niin.
Onko muita jotka joutuneet pyytämään lupaa, suostuttelemaan? Vieläkin ärsyttää ystäväni, joka sanoi minulle vauvakuumesta puhuttaessa, että hän ja hänen mies tekevät lapsen sitten hetken huumassa, että niin sen KUULUU mennä. No kivat hälle, että omaa tossumiehen joka tekee mitä vaan mitä nainen sanoo...kaikilla se ei mene niin.