Onko sinusta ok haluta jotain muutakin naista/miestä?

• Viestiketjun aloittaja että näin
  • Ensimmäinen viesti
että näin
Keskustelimme eilen mieheni kanssa niitä näitä seksistä jne..
Totaalisen yllätyksen sain ,kun mies sitten keskustelun yhteydessä kertoi ,että hänestä oisi ihan ok saada välillä saada toista naista. Perustelut olivat ne että kun on monta vuotta olla saman kanssa;niin oisihan se ihan kiva saada välillä jo jotain toistakin.

Miten on; onko sinusta ok haluta välillä toista miestä/naista?

Itse olen kyllä ihan toista mieltä tästä asiasta ja sen kyllä miehelle kerroin.

jaaah
Ettei vain olisi ap:n mies jo käynyt vieraissa kastamassa melaa...? Ei tuollaisia sanota suhteessa vaikka niin olisi. Ja haluilleen ei saa antaa valtaa jos kerran on halukas elämään suhteessa. Sen toisen kunnioittamisen ja suhteen pitäisi olla paljon tärkeämpi asia kuin muiden kuksiminen.

Leukistinen aksolotli
On eri haluta ja saada. Minusta sen kaltainen haluaminen ei ole enää ok, joka johtaa johonkin toimiin, eli että alkaa yrittää sitä toista. Ja kun ei ole enää kyse pelkästään siitä, että kroppa reagoi kivan näköiseen ihmiseen, vaan että aletaan oikein kelailemaan sitä toista. Musta se ei kuulu parisuhteeseen. Ja itsestäänselvästi ei kuulu toista saada, jos on kerran jo kumppanin valinnut.

Oot varmaan aika loukkaantunut, kun miehes noin sanoi? Oisko sille ok, et säkin vähän halusit vaihtelua.

Saraldo
Me ollaan oltu jo pitkään yhdessä ja kyllähän sitä aika ajoin tulee mieleen, että millaistakohan se olisi jonkun toisen kanssa. Mutta fantasiat ja todellisuus on ihan eri asia. Voihan sitä unelmoida vaikka mistä, kunhan ei toteuta sitä.

..
Oon sitä mieltä, että haluta saa, mutta sitä ei kannata edes ääneen sanoa (ihan toisen kunnioituksesta, loukkaa vaan turhaan). Se onkin sitten ihan totaalisen eri asia tekeekö sille asialle mitään vai ei. Tässä asiassa en todellakaan hyväksyisi että mies (tai minä) ryhtyisi tuumasta toimeen. Ajatuksia on niin hiton hankala hallita niin ei siitä voi ketään tuomita, ihan varmasti on itselläkin käynyt mielessä jotain jostain muustakin miehestä mut pienintäkään aikomusta ei ole toteutukseen käytännössä.

niih
Jotkut ihmiset (kyllä, myös miehet) on suorastaan röyhkeän rehellisiä. En usko että mun mies ketää käy tuolla naksauttelemassa mutta tottakai on lipsauttanut jotain vähän saman tyylistä. Olen sanonut että pidä omana tietonas. Enhän minäkää sille kerro että joskus tekis mieli jotain toista ja välillä saatan himoita ihmisiä joita tapaan. Se kai on pitkässä suhteessa normaalia, ainaki mulle. Ei se sitä tarkota että pettäisin miestäni, paitsi AJATUKSISSANI, mut ne on jokaisen omia eikä niitä saa rajoittaa, niiden esiin tuomista sen sijaan voisi vähän rajoittaa. Siiiiiis, ei kannata loukkaantua toisen ajatuksista mutta siitä voi loukkaantua et on sen verran urpo et tuo ne esille.:)

Non compos mentis
Lisättäköön vielä, että en usko kenenkään olevan immuuni tälle asialle. Sopivassa tilanteessa itse kukin voi kokea kiusauksen liian suureksi. Ihmisiin ei pety, jos tietää heidän heikkoutensa ja tajuaa kärsivänsä itse ihan samoista vaikeuksista. En minä ainakaan halua nostaa itseäni jalustalle niin, että olisin puhdas virheistä. Yksi virhe ei myöskään pyyhi pois kaikkea hyvää mitä meissä jokaisessa on.

Satuttaa aivan varmasti, emme me ihmiset sitäkään tunnetta pois päältä saa.

Jotkut ihmiset (kyllä, myös miehet) on suorastaan röyhkeän rehellisiä. En usko että mun mies ketää käy tuolla naksauttelemassa mutta tottakai on lipsauttanut jotain vähän saman tyylistä. Olen sanonut että pidä omana tietonas. Enhän minäkää sille kerro että joskus tekis mieli jotain toista ja välillä saatan himoita ihmisiä joita tapaan. Se kai on pitkässä suhteessa normaalia, ainaki mulle. Ei se sitä tarkota että pettäisin miestäni, paitsi AJATUKSISSANI, mut ne on jokaisen omia eikä niitä saa rajoittaa, niiden esiin tuomista sen sijaan voisi vähän rajoittaa. Siiiiiis, ei kannata loukkaantua toisen ajatuksista mutta siitä voi loukkaantua et on sen verran urpo et tuo ne esille.:)
Asiaa!

Mä olen historiallisesti ollut sen sortin urpo, joka päästelee sammakoita suustaan, silloin kun ei pitäisi, mutta yritän pitää tämän jatkossa mielessä.. Mikään käytäntöön viittaava toiminta ei sensijaan ole koskaan ollut lähelläkään.

Haluta voi sillain kepeästi, ilman että oikeasti haaveilee sen pidemmälle menosta. Ohimenevä halun tunne, joka unohtuu samantien on ok :)
Ei kyllä saisi kenenkään toisen kanssa sängyssä telmiä enkä tietenkään minäkään!

[QUOTE="juuei";22850758]Juurikin näin.

Ajatukset ja toet on kaksi eri asiaa. Ja toiselle ei pidä sano mitään, mitä ei itse kestäisi kuulla.[/QUOTE]

Ei tuokaan ole välttämättä toimiva ohje! Toinen saattaa kestää kuulla jostakin aiheesta paljon enemmän kuin toinen (ja puolet vaihtuvat, kun aihe vaihtuu).

No se vähän riippuu.. Ehkä mä voisin sen suoda sille jos haluis käydä kokeilemaan jotain toista.. Mut eipä ole onneksi halunnut. Mut en mä siis siitä suuttuis jos haluis jotain toista, se on meillä sellaista et ihan avoimesti voi sanoa jos on hyvän näköinen mies tai nainen, et "panisin" :)

Yhteistyössä