Mikä on huomattavasti enemmän?Siks että e10:ä kuluu huomattavasti enemmän.
Justiinsa luin paikallislehtee jossa kirjotettiin et jos vanha auto vei 95:sta 10l/100km, uutta se veis n. 10,3l/100km, eli ei se kulutus varmaan paljoa nouse, siitäkään huolimatta en viitti lähtee leikkii ton bensan kanssa kun tuntuu ettei toi välillä käyny kunnolla vanhallakaan 95:sella...Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;22841166:Mikä on huomattavasti enemmän?
Lähteestä riippuen 2-10% enemmän kuin 95:sta, mun mielestä lähemmäs 10% on jo huomattava. Tiedä sit mikä on todellisuus.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;22841166:Mikä on huomattavasti enemmän?
Ei oo omia mittaustuloksia. Pitäis kesällä oikein mittailla tarkemmin, nyt kylmäkäynnistykset ja kaikki vaikuttais nii paljon tuloksiinJoko as if:llä on mittaustuloksia siitä, paljonko E10ä kuluu enemmän? Vaiko onko pelkästään netistä luettua "tietoa"?
Ei kuulosta pätevältä, jos lähde on "olen kuullut".Lähteestä riippuen 2-10% enemmän kuin 95:sta, mun mielestä lähemmäs 10% on jo huomattava. Tiedä sit mikä on todellisuus.
Lisäksi oon kuullut muutamalta taholta että auto olisi käynyt huonommin e10 tankkauksen jälkeen vaikka se autoon sopisikin ja auto ei kuulemma saa seisoa kylmänä kovinkaan kauaa jos e10 tankissa.
En tiedä kuinka suuri osa jutuista on urbaanilegendaa ja kuinka suuri totta mutta taidan kallistua siihen 98:n nyt ainakin talven ajaksi.
oot varmaan valmis maksamaan sakot jos jäät kiinniMä ajelen löpöllä
Suomessahan tunnetusti lähdetään ihan kaikkeen typeryyteen mukaan!!!että E10:ä kuluu enemmän, se voi aiheuttaa myös vahinkoja autoille, joten 98 on minun valintani. Saksassa ei tähän hölmöilyyn ole edes lähdetty mukaan! Googlatkaa E10 ja löydätte tietoa enemmänkin!
Meillä kans tankattu tota. Ja tuntuu että auto käy huonommin...E10:ä oli mies kuulemma tankannut edelliskerralla.