Oletko "julkkis"? Eli missä olet esiintynyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bongari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä oon ollut tv:ssä parissa tietokilpailussa (Greed ja Bonus), Idolsissa, Popstarsissa ja uutisissa kuvituskuvana. Paikallislehdessä pari kertaa, toinen kerta gallupissa ja toisella kertaa meillä töissä oltiin tekemässä juttua. Yhdessä leffassa parissa kohtauksessa avustajana (olin maskeeraajana mutta esim. yhdessä kohtauksessa esitän miestä kun ei ollut tarpeeksi avustajia :D)
Että oikeen tosijulkkis... kylähulluna tunnetaan paremmin ehkä :laugh:

Lehtijuttuja minusta ja/tai perheestämme on ollut Hesarissa, Turun Sanomissa, Länsi-Suomessa, Ilkassa ja lisäksi paikallislehdissä. Minua on haastateltu radioon sekä paikallisuutisiin telkkarissa. Lisäksi olen näytellyt lapsuuden ja nuoruuden kotikaupungin teatterissa sekä Hämeenlinnan kaupunginteatterissa.

Entäs missä yhteydessä arvelette tai tiedätte esiintyvänne mediassa seuraavan kerran?

Minä tiedän ainakin että olen ensi kuussa radiossa (käsityöyhdistyksistä kertova juttu), huhtikuussa lähikaupunkin paikallistelkussa (yksi Punaisen Ristin kampanjajuttu) ja minusta tehdään lehtijuttu toukokuussa (aiheena äidit joilla lastenlastensa ikäisiä omiakin lapsia tms).

:D

Siis määhän oon ihan stara :cool:

Paikallislehessä nuorena useampaankin kertaan harrastuksen kautta.
Mua on haastateltu paikallisuutisiin ja nyt jouluostoksilla mua haastateltiin radioon.
Ainiin ja hesarin kuukausilehdessä oon ollu myös.

En todella ole julkkis, mutta tällä edellisten vastausten tasolla tietenkin minäkin olen "julkkis". :D Minusta on ollut ns. henkilöjuttu (?) Anna-lehdessä ja juttu Oliviassa ja... Ai niin, olen vilahdellut taustahahmona tv-sarjoissa 90-luvulla. Oi niitä aikoja. =)

Ja Ultramariinin tyyliin olen muutamaan otteeseen esittänyt ihastuttavaa itseäni. Mutta kukapa ei olisi. Eikö niin? :xmas:

Mä oon ollut poliisi-tv:ssä. :D Ei kyllä tuu mieleen muita medioita missä itse olisin ollut, mutta mun mies on mummojen keskuudessa tunnettu piponvirkkaaja-poikana. Nykyään sitä ei enää mummot nyi hihasta kaupungilla, mutta vielä pari vuotta sitten kyllä. :D

Yhteistyössä