Ammattikorkeakoulun nuorten opinnot, onko opintoja joka päivä 8-16 vai

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Riippuu varmaan alasta, mutta esim meillä sosiaalialalla oli lähes joka päivä koulua ja läsnäolopakko. Toki oli sitten itsenäisiäkin/ryhmätehtäviä, mutta etänä ei oikeastaan voinut opiskella.

Meillä on hyvin harvoin 8-16. Saattaa olla 12:30-18, 8-12, 9-14, jne. Etäpäiviä on melkein joka viikko.

Meillä on läsnäolopakko joillain tunneilla (kurssit joista ei tule tenttiä, harjoitustunnit) ja joillain taas ei.

[QUOTE="minä";22837809]Metropoliaan kätilöksi olen ajatellut hakea.. Osaako joku sanoa miten siellä on?[/QUOTE]

Ja hakeutumisesi alalle riippuu siitä, kuinka mukavat opiskeluajat ovat ja voiko pitää paljon vapaata koulusta vai miksi kysyt:D

Ja hakeutumisesi alalle riippuu siitä, kuinka mukavat opiskeluajat ovat ja voiko pitää paljon vapaata koulusta vai miksi kysyt:D

Ei tietenkään, vaan siitä, että mulla on kaksi lasta ja työ ja asun eri paikkakunnalla, enkä pääse aikuiskoulutukseen, kun mulla ei ole mitään hoitotyön opintoja alla. Olisin toivonut, että nuorten puolella ollaan joustavia, mutta eipä tämä taida onnistua.

Yhteistyössä