Google on vissiin joillekin vielä tuntematon käsite

04.01.2011
61
0
6
Tuntuu et aina kun avaan täällä etusivun, kysytään alennuskoodeja, laulun, runon, lorun, rukouksen sanoja. Joskus jopa kysytään tietyn kaupan sijaintia tai "Miltä sivuilta löytyy sitä ja tota" :headwall:

Mä en ainakaan jaksais odotella noihin vastauksia kun googlella löydän 10 sekunnissa jos jotain etsin. Täällä taas lueskelen ihmisten MIELIPITEITÄ asioista :D

Tai sit oon vaan älytön-super-googlettaja

Ei mua ainakaan haittaa tuollaiset aloitukset :) Nopeammin täältä saa usein vastauksen tai ainakin monet googlen hakutulokset johtavat tälle palstalle, joten helpompi suoraa kysyä täältä :)

Juu olen huomannut. Monesti hihitellyt kun joku kysyy jotain ihan helposti selvitettävissä olevaa asiaa ja sitten vielä nostelee ketjua ja huhuilee kun kukaan ei vastaa, siinä ajassa sen olis kaivanut jo 10 kertaa esille. Kai se vaan on liian hankalaa uusavuttomille tai laiskoille.

Juu olen huomannut. Monesti hihitellyt kun joku kysyy jotain ihan helposti selvitettävissä olevaa asiaa ja sitten vielä nostelee ketjua ja huhuilee kun kukaan ei vastaa, siinä ajassa sen olis kaivanut jo 10 kertaa esille. Kai se vaan on liian hankalaa uusavuttomille tai laiskoille.
Hjoo. Yleensä kun kysymys on vielä sellaista mallia, että kahdella avainsanalla googlen ensimmäisessä hakutuloksessa on vastaus. Tämä on sitä nykyaikaa: Kun tekniikka on kehitetty palvelemaan ihmistä, ihmiset ei osaa käyttää sitä vaan kyselevät toisiltaan :D

Yhteistyössä