Oi miksi, miksi mä kuolaan noita kinuskikissan leivonnaisia! (turhis)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dääm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

dääm

Vieras
Just sillon ku kaupat on kiinni eikä voi lähteä hakemaan aineksia... Just kaikkia juustokakkuja, ja vaikka kaupat olis auki ei ne siltikään olis tänään valmiita! HUOH! Huomenna mä teen aivan varmasti kokeeks jonku juustokakun, niin tiedän mitä teen tytön synttäreille helmikuussa, eiks oo hyvä tekosyy ;)

[QUOTE="heh";22836967]Täällä ainakin on kaupat auki, voi lähtee ostamaan aineksia. :P[/QUOTE]

Ei täällä maalla oo auki ku ärrä :( Huomenna mä sen teen, mango juustokakun!

[QUOTE="a p";22836995]Ei täällä maalla oo auki ku ärrä :( Huomenna mä sen teen, mango juustokakun![/QUOTE]

No maalla se minäkin asun, pienessä kirkonkylässä, jossa on 1000 asukasta. :D Ja kyllä S-market on ainakin auki. Savossa siis asustelen.

[QUOTE="heh";22837000]No maalla se minäkin asun, pienessä kirkonkylässä, jossa on 1000 asukasta. :D Ja kyllä S-market on ainakin auki. Savossa siis asustelen.[/QUOTE]

Jaa onpa kumma. Täällä pohjanmaalla ei vaan ole, 3000 asukkaan kunta. S-market sekä k-market kiinni, molemmat. :O

[QUOTE="heh";22837000]No maalla se minäkin asun, pienessä kirkonkylässä, jossa on 1000 asukasta. :D Ja kyllä S-market on ainakin auki. Savossa siis asustelen.[/QUOTE]

jee täällä kisikseltä myös hephep

Yhteistyössä