En sitten voinut vastustaa kiusausta vaan tilasin ellokselta vauvanvaatteita

[QUOTE="hmm";22833482]Miksi ihmeessä aloitit e-pillerit sitten jos haluisit lapsen? Et nyt ainakaan sitä saa.

Kumia täytyy kuitenkin käyttää jos ei oo vakisuhteessa.[/QUOTE]

Siis miksi mun pitääs se lapsi just nyt tehdä vaikka onkin vauvakuume? Kyllä mä haluan käydä kouluni loppuun.

"vieras"
[QUOTE="hmm";22833482]Miksi ihmeessä aloitit e-pillerit sitten jos haluisit lapsen? Et nyt ainakaan sitä saa.

Kumia täytyy kuitenkin käyttää jos ei oo vakisuhteessa.[/QUOTE]

Samaa mietin, miten meinaa saada lapsen jos käyttää pillereitä eikä halua parisuhdetta??

taustallasi
Mä olen tullut raskaaksi syöpähoitojen jälkeen ekalla yrittämällä, raskaus vain päätyi keskenmenoon.

Siis miten multa voi mennä jalat alta? Mun lonkkaa tutkitaan ja suunnitellaan mitä tehdään. Kipuja on, mutta kyllä mä kävelemään pääsen. Taas joku suoltaa kaikenlaasta soopaa näppikseltään ja luulee tietävänsä kaiken.
Esimerkiksi siten että lonkka ei kestä raskauden tuomaa painoa.Makaat osastolla raskausajan koska kasvava maha tuo lisäpainoa jota lonkka ei kestä.Sulla on siellä jo ennestään yksi lapsi.Hoitaako lapsen isä ja ottaa vastuun lapsesta sen ajan kun makaat osastolla?Mun mielestä nuo ei ole ihan vähäpätöisempiä asioita mitä pitää ottaa huomioon uutta lasta suunnitellessa.

Esimerkiksi siten että lonkka ei kestä raskauden tuomaa painoa.Makaat osastolla raskausajan koska kasvava maha tuo lisäpainoa jota lonkka ei kestä.Sulla on siellä jo ennestään yksi lapsi.Hoitaako lapsen isä ja ottaa vastuun lapsesta sen ajan kun makaat osastolla?Mun mielestä nuo ei ole ihan vähäpätöisempiä asioita mitä pitää ottaa huomioon uutta lasta suunnitellessa.
Huoh. Olisko sulle oma elämä mitään?

"vieras"
Me tehtiin yläasteen 7. luokalla käsitöissä vauvan vaatteita!!!
Ei siis siksi, että olisin / olisimme itse niin halunneet, vaan opettaja teetätti. SE oli minusta outoa jo silloin... ja näin aikuisena tuntuu vieläkin oudommalta. Olin silloin 12-vuotias, eikä perheen perustaminen ollut siihen mennessä käynyt mielessä.

ketään
Jos ihminen on kaksi kertaa sairastanut syövän ja on tekonivel lonkassa on minusta aika typerää lähteä hankkimaan siihen tilanteeseen vielä toista lasta.Se lapsi on siinä aina joo mutta entäs jos se äiti ei olekaan?Kuka sen lapsen sitten huolehtii?
ei kiinnosta sun mielipiteesi, joten voit pitää sen suusi nätisti supussa. Jos et ole vielä(kään) tajunnut, niin Scarlett EI tässä ketjussa kysynyt sinun lupaasi siihen, saako hän vielä hankkia lapsia vai ei.

Huhhuh mitä meininkiä taas...

yksi harmailija!
[QUOTE="vieras";22831634]Mitä outoa siinä on. Vielä 90-luvulla tehtiin käsityötunneilla vauvanvaatteita "kapiokirstuun". Ainahan naisten tehtäviin on kuulunu jonkinlaisten kapioiden kerääminen.[/QUOTE]

Ja meidän käsityö kurssiin 8:lla luokalla kuului vauvan vaate. Oon ollut 8:lla luokalla vuonna 2004!
Se oliki tuolla meidän neitillä päällä vaikka poikamaisen supermies potkupuvun tein ;)

mutta: en mä kyllä alkaisi tilata netistä vauva kuumeen toivossa, se tekisi hulluksi.
ja oon vielä saanu pidettyä mieleni kurissa.. vasta rakenne ultran jälkeen.. :) SIIHEN ON VIEL KUUKAUS! puah.

----
Itsekin varmaan kohta ostan jotain vauvavaatetta, kun vauvakuume kasvaa, vaikka ei miestä eikä vauvaa vielä lähiaikoina tulossa :) Ja vauvan tulen kasvattamaan yksin, miehen etsin vain siittäjäksi.

[QUOTE="vieras";22833681]Tiedetään miesasiat, opiskelut, kuka mummo milloinkin kuoli sinun työvuorossa, lapsesi nimi ja missä asutte, mitä ehkäisyä käytät, sinun sairashistoria.. Mitä vielä puuttuu??[/QUOTE]

Joo eihän mulla mitään muuta olekaan. Voi elämän köyhyys sua.

taustallasi
Missä olen kysynyt mielipidettä mun lasten saamiseen?
Mua edelleenkin kiinnostaisi onko sun lapsesi isä lupautunut ottamaan lapsen siksi aikaa kun sä mahdollisesti tarvitset monta kuukautta jonkun hänestä huolehtimaan,vai teetkö sä päätökset vain itseäsi ajatellen välittämättä siitä että sulla on jo yksi huolehdittava siellä?
Haaveet on hyvä asia mutta ei pidä unohtaa realiteettejä.

Yhteistyössä