En sitten voinut vastustaa kiusausta vaan tilasin ellokselta vauvanvaatteita

Mä tilasin vastaavan strattipaketin kun kaveri sai vauvan ja oli kyllä siitäkin kiva et on sen verran neutraalipaketti et meni kummalle vaan.

Haaveilussa ja haaveiden takia tehtävissä hankinnoissa ei mun mielestäni ole mitään säälittävää tai omituista, hienoa et ihmisellä on haaveita, jotkä ei ole totaalisen utopistisia vaan ns. maan läheisiä ja inhimillisiä.

Toivottavasti vaatteille tulee käyttäjä sitten kun sille on aika.

taustallasi
Se on mun valinta saada lapsia lisää, ei sun. Koita kestää se.

Mä todellakin haukun kusipääksi jos ruvetaan mun mielenterveyttä arvioimaan sen perusteella, että ostan tuon vaatepaketin. Koita lukia joitakin vastauksia tässä ketjussa, onko ne jotenkin ystävällisiä? Eikä sunkaan vastaukset kyllä sen parempia ole.

Aivan kuin mä olisin maailman ainoa nainen joka ostaa vauvanvaatteita vaikka ei ole vauvaa tiedossa. Tässäkin ketjussa on ollut muita, mutta silti vain mua solvataan ja nokitaan. Jos tämä alootus olisi tehty harmaana, niin vastaukset olisi aivan erilaasia. Se on FAKTA.
Mun vastaus pohjautuu siihen mitä sä itse itsestäsi olet täällä kertonut.Toki jokainen tekee omat valintansa itse eikä mun maailmaani hetkauta mitenkään se hankitko sä miten monta lasta tähän maailmaan ja kuolet syöpään ja ne jää yhteiskunnan hoidettaviksi.Tai että sulta lähtee jalka alta ja lapset huostaanotetaan kun et pysty niistä huolehtimaan.
Ainahan on olemassa mahdollisuus että sun syöpä ei enää uusiudu,lonkka alkaa toimimaan moitteetta ja jopa rakastua repsahdat johonkin munalliseen olentoon ja siinä on laulu valmis ja elätkin parisuhteessa saman miehen kanssa mummoksi asti.Saat liudan lapsia.
Yhtälailla voi olla ettet syöpähoitojen jälkeen tule enää ikinä raskaaksi.Kyllä tässä jossitella voi maailmantappiin asti.

"vvv"
Mä olin säästänyt lapsena viikkorahat koirantarvikkeisiin ja ostanut niitä pitkä hiljaa, vaikka vanhemmat ei koiraa olleet luvanneet. Mutta mikä ilon päivä se sitten oli, kun koiran sain!Saahan sitä haaveilla...

Mun vastaus pohjautuu siihen mitä sä itse itsestäsi olet täällä kertonut.Toki jokainen tekee omat valintansa itse eikä mun maailmaani hetkauta mitenkään se hankitko sä miten monta lasta tähän maailmaan ja kuolet syöpään ja ne jää yhteiskunnan hoidettaviksi.Tai että sulta lähtee jalka alta ja lapset huostaanotetaan kun et pysty niistä huolehtimaan.
Ainahan on olemassa mahdollisuus että sun syöpä ei enää uusiudu,lonkka alkaa toimimaan moitteetta ja jopa rakastua repsahdat johonkin munalliseen olentoon ja siinä on laulu valmis ja elätkin parisuhteessa saman miehen kanssa mummoksi asti.Saat liudan lapsia.
Yhtälailla voi olla ettet syöpähoitojen jälkeen tule enää ikinä raskaaksi.Kyllä tässä jossitella voi maailmantappiin asti.
Ei pelkkä kävelykyky tai sen puutos ole huostaanottoon johtava asia, tässä maassa on jonkin verran kuitenkin pyörätuolissa istuvia äitejä.

Mä olen tullut raskaaksi syöpähoitojen jälkeen ekalla yrittämällä, raskaus vain päätyi keskenmenoon.

Siis miten multa voi mennä jalat alta? Mun lonkkaa tutkitaan ja suunnitellaan mitä tehdään. Kipuja on, mutta kyllä mä kävelemään pääsen. Taas joku suoltaa kaikenlaasta soopaa näppikseltään ja luulee tietävänsä kaiken.

"yhäippä"
No en tiiä onks yhtään terveempää ett mulla on säästössä kaikki vauvakamat: vaatteet, kaukalo, pinnis.... Mistään en haluu luopuu, kun ehkä joskus sit viel vauvan sais.

v
Rakas harava jos sinulla on vauvakuumetta niin miksei hankkiudu paksuksi nyt? Ei se asia odottamalla parane. Tai no kannattaa koulut käydä loppuun, mutta siis tässä parin vuoden sisään? Eiköhän joku mies löydy joka haluaisi isäksi.

[QUOTE="yhäippä";22833299]No en tiiä onks yhtään terveempää ett mulla on säästössä kaikki vauvakamat: vaatteet, kaukalo, pinnis.... Mistään en haluu luopuu, kun ehkä joskus sit viel vauvan sais.[/QUOTE]

On mullakin tallessa likan vaatteet ja pinnasänky+patja. Sitteri on mennyt lainaan jo vuosia sitten ja hoitopöytä oli lainassa. Osa likan vaatteista on kylläkin menossa kirpparille myyntiin ja jotkut käytettynä saadut vaatteet olen heittänyt pois. Niin ja yhdistelmävaunut on vielä tallessa.

[QUOTE="vieras";22833346]No ehkäisyyn, mutta jos sinulla ei ole ehkäisyn tarvetta.. Itse syön pillereitä ehkäisyyn, ja ihan tarvetta on, mutta minua mietityttää onko tämä hormonien syöminen minulle kuitenkaan hyväksi. Siksi ihmetyttää miten joku niitä syö vaikkei oikeastaan edes tarvitsisi.[/QUOTE]

Hohhoijaa.

no tuota
[QUOTE="vieras";22833346]No ehkäisyyn, mutta jos sinulla ei ole ehkäisyn tarvetta.. Itse syön pillereitä ehkäisyyn, ja ihan tarvetta on, mutta minua mietityttää onko tämä hormonien syöminen minulle kuitenkaan hyväksi. Siksi ihmetyttää miten joku niitä syö vaikkei oikeastaan edes tarvitsisi.[/QUOTE]

Olet kai kuullut pyyhkeistä? Tai yleisistä saunoista?

"harmaa"

Siis miten niin ei tarvii,oletko sä ainoa nainen tällä planeetalla joka saa munaa?

"Seppo"
[QUOTE="vieras";22833443]No keneltä Scarlet saa munaa?[/QUOTE]

Minulta. Laitan sille vaan päälle, reikä vaan näkyviin että miulla seisoo. Teen sille heti 4 mukulaa, ni saa rahhaa.

[QUOTE="sipsi";22833079]Meikäläisen tekee mieli vieläkin ostella söpöjä vauvanvaatteita, vaikka ikänikin puolesta en takuuvarmasti enää lisäänny. Olen jtn ostanutkin, annan sitten vaikka tytön lapsille, jos hän niitä joskus saa - toivottavasti saa helpommin kuin äitinsä! Mitä pahaa siinä on? Keneltä se on pois? Ketä se haittaa?

Ihme helevetin rääpijöitä on tähänkin ketjuun ilmaantunut :( Ja jos aletaan miettiä, kuka lapsia voi hankkia mahdollisten sairauksien tms. vuoksi, vastaus on mielestäni "ei kukaan." Meistä ihan kuka hyvänsä voi sairastua (3 rintasyöpätapausta omassa tuttavapiirissä pienen ajan sisällä...), joutua onnettomuuteen, kuolla tai vammautua. Ja sanoisimpa, ettei ne pahimmat vammat välttämättä edes ole aina fyysisiä - pakonomainen vittuilu toiselle, ivailu, ilkeily, itsensä ylentäminen toisen alentamisella jne. ovat vammoja ihan vailla vertaa![/QUOTE]

täsmälleen näin !

Yhteistyössä