v
Hanki Scarlet lapsi jos sinusta siltä tuntuu! Elämä jota elät on sinun, ja muille se ei kuulu!Ja muista että pian alkaa ikäkin tulla vastaan...
No mun mielestä 31-vuotiaalla ei ole ikä pian tulossa vastaan vaan on vielä vuosia aikaa.Hanki Scarlet lapsi jos sinusta siltä tuntuu! Elämä jota elät on sinun, ja muille se ei kuulu!Ja muista että pian alkaa ikäkin tulla vastaan...
Mun vastaus pohjautuu siihen mitä sä itse itsestäsi olet täällä kertonut.Toki jokainen tekee omat valintansa itse eikä mun maailmaani hetkauta mitenkään se hankitko sä miten monta lasta tähän maailmaan ja kuolet syöpään ja ne jää yhteiskunnan hoidettaviksi.Tai että sulta lähtee jalka alta ja lapset huostaanotetaan kun et pysty niistä huolehtimaan.Se on mun valinta saada lapsia lisää, ei sun. Koita kestää se.
Mä todellakin haukun kusipääksi jos ruvetaan mun mielenterveyttä arvioimaan sen perusteella, että ostan tuon vaatepaketin. Koita lukia joitakin vastauksia tässä ketjussa, onko ne jotenkin ystävällisiä? Eikä sunkaan vastaukset kyllä sen parempia ole.
Aivan kuin mä olisin maailman ainoa nainen joka ostaa vauvanvaatteita vaikka ei ole vauvaa tiedossa. Tässäkin ketjussa on ollut muita, mutta silti vain mua solvataan ja nokitaan. Jos tämä alootus olisi tehty harmaana, niin vastaukset olisi aivan erilaasia. Se on FAKTA.
Vuosia ja vuosia...tuossa iässä alkaa raskautuminen vaikeutumaan...No mun mielestä 31-vuotiaalla ei ole ikä pian tulossa vastaan vaan on vielä vuosia aikaa.
Ei pelkkä kävelykyky tai sen puutos ole huostaanottoon johtava asia, tässä maassa on jonkin verran kuitenkin pyörätuolissa istuvia äitejä.Mun vastaus pohjautuu siihen mitä sä itse itsestäsi olet täällä kertonut.Toki jokainen tekee omat valintansa itse eikä mun maailmaani hetkauta mitenkään se hankitko sä miten monta lasta tähän maailmaan ja kuolet syöpään ja ne jää yhteiskunnan hoidettaviksi.Tai että sulta lähtee jalka alta ja lapset huostaanotetaan kun et pysty niistä huolehtimaan.
Ainahan on olemassa mahdollisuus että sun syöpä ei enää uusiudu,lonkka alkaa toimimaan moitteetta ja jopa rakastua repsahdat johonkin munalliseen olentoon ja siinä on laulu valmis ja elätkin parisuhteessa saman miehen kanssa mummoksi asti.Saat liudan lapsia.
Yhtälailla voi olla ettet syöpähoitojen jälkeen tule enää ikinä raskaaksi.Kyllä tässä jossitella voi maailmantappiin asti.
Se nyt on pelkkä urbaani legenda. Nelikymppiset tekee lapsia siinä kuin kakskymppisetkin ja ihmisikä senkun kohoaa ja kohoaa. Tällä menolla voi kohta olla, että nainen on hedelmällinen kuusikymppiseksi asti.Vuosia ja vuosia...tuossa iässä alkaa raskautuminen vaikeutumaan...
Mä olen tullut raskaaksi syöpähoitojen jälkeen ekalla yrittämällä, raskaus vain päätyi keskenmenoon.Yhtälailla voi olla ettet syöpähoitojen jälkeen tule enää ikinä raskaaksi.Kyllä tässä jossitella voi maailmantappiin asti.
hyh, voisko olla ällömpää näkyä kun kuuskybänen ryppypillu synnyttämässä...Se nyt on pelkkä urbaani legenda. Nelikymppiset tekee lapsia siinä kuin kakskymppisetkin ja ihmisikä senkun kohoaa ja kohoaa. Tällä menolla voi kohta olla, että nainen on hedelmällinen kuusikymppiseksi asti.
No ehkäisyyn, mutta jos sinulla ei ole ehkäisyn tarvetta.. Itse syön pillereitä ehkäisyyn, ja ihan tarvetta on, mutta minua mietityttää onko tämä hormonien syöminen minulle kuitenkaan hyväksi. Siksi ihmetyttää miten joku niitä syö vaikkei oikeastaan edes tarvitsisi.Etkö sä tiedä mihin pillerit on tarkootettu? :O
Mä en kyllä varmaan uskalla käyttää tuota taloyhtiön saunaa. :|Olet kai kuullut pyyhkeistä? Tai yleisistä saunoista?
Onhan se toki paljon hienopi näky kun 20v silopillu (?) synnyttää.hyh, voisko olla ällömpää näkyä kun kuuskybänen ryppypillu synnyttämässä...
Olet kai kuullut pyyhkeistä? Tai yleisistä saunoista?
Sehän se pääasia siin lapsen tekemises on,miltä näyttää synnyttäessä alapää.