ja sehän petty. ei niinkään siihen, että sitä ei ole olemassa vaan siihen, että hänelle on vuosikaudet uskoteltu että joulupukki on ja että tontut kurkkii jne. ja kaikki onkin valhetta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
miksi kertoa? kyllä sen tajuaa jokainen joskus.
Alkuperäinen kirjoittaja ärvee;22832395:Mun käly oli aikanaan saanu kamalat itkuraivokohtaukset että häntä on petetty kaikki nämä vuodetSiispä miehelle ei joulupukkia edes esitelty..
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;22832402:lapsi täyttää kohta yhdeksä. joten kyllä mun mielestä ton ikäisen kuuluu jo tietää totuus
Meillä vielä 10-vuotias uskoo joulupukkiin ja saa uskoakin. Itse asiassa haluan itsekin uskoa että on olemassa se yksi ja ainoa oikea joulupukki. Kyllähän nuo lapset tietää että marketeissa pyörivät pukit ei ole niitä oikeita vaan joku pukeutunut, mutta usko siihen että on olemassa se oikeakin jossain elää kyllä vahvasti.Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;22832402:lapsi täyttää kohta yhdeksä. joten kyllä mun mielestä ton ikäisen kuuluu jo tietää totuus
Nyt painaisin tykkää nappia jos sellainen löytyisi, lapset on ihania.Mä olen aina kertonut lapsilleni totuuden joulupukista, mutta he silti valitsivat oman uskonsa sen yli ja pitävät käsitystä edelleen hengissä.
näin mäkin ajattelen. ehkä parempi lapsen antaa kasvaa ulos siitä kun kertoa totuus.
Mun 8v jo tajuaa jotenkin. Vihjailee mulle että kato äiti kun jolupukin parran kumppari näkyi tai kun kaupassa näki pukin niin sanoi että toi ei oo aito. Tänä jouluna sitten puhuttiin lahjoista ja siitä mikä osuus äideillä ja iseillä on siinä. Vielä ei ollut valmis kokonaan luovuttamaan vaan vielä haluaa illuusiota pitää pystyssä. Ensi vuonna varmasti jo ymmärtää täysin. Mua ei ole ikinä istutettu sohvalle ja sanottu että kuules nyt, joulupukkia ei ole olemassa, musta se on tosi tylyä. Mun on annettu hellävaraisesti ymmärtää ja tajuta itse mikä on tilanne. Mutta edelleen mä vaalin sitä lapsenuskoa jossain sydämessä.
Mä olen aina kertonut lapsilleni totuuden joulupukista, mutta he silti valitsivat oman uskonsa sen yli ja pitävät käsitystä edelleen hengissä.