veikkaus:
rahapeli 9 - kaksinpeli vihjataan
juha vainio:
8+8 ja sen jatkeesta (6) lähtevä 8 (jatke siinä välissä siis on jo)
kirjalija:
5+7 ja siitä lähtevä 6+12
talvi:
vasen ylä 9 (sota) ja sen jatke 5
huuko 10
ase:
j...j... - p.. 10
patsas:
12 yhdistää kaupungin ja ammatin alhaalla
ob... 6
new york:
k...p.... 3+4
manhattan 6+5 ja 6+8
terrorismi:
terroristi 4+7 ja siitä 4
steen1 3+5 ei löydy vaikka jatkokin on jo
uskonto:
11, 5 ja 12 (jotka taitaa puuttua samat monilta)
lemmikki:
c.... 3+3 ja 10
koira 5 - Turner ja täystuho
ja 6+8
vasen yläkulma 12+9 / 5+4 ja 11 (kaikki alekkain)
11 - L:n ääntelyä
1970:
skaba 8+9
keskeltä: ylös 6, = öljy sukua oli tässä ohjelmassa ,CBS kanavalta tullut jenkeissä
vasen 4+6, oikea 12+9,
alavasen 16 = pukuihin liittyvä
oikea 13
oikeella rajalla 5+4
hiustyylistä 7+7
auto 8
nämä puuttuisi nyt, 14 ruutua valmiina, 11 auki vielä
mitä don sisältää paljon ja mikä se siksi onNo nyt mäkin sain loppuratkaisun. Tietääkö joku pitääkö nuo kaikki vihjesanat olla ratkaistu ennen kuin se tuon hyväksyy? Kokeilin tuota nimittäin jo sillon, kun vihjesanoja oli vasta 3/5. Vai liekö oon vaan kirjottanut tuota peräjälkeen aina väärin.
Mikäs yhdistää terroristiruudussa don ja pom 11?
Teillä siis on Maaseutu-ruudusta maatila 8
kolmannen rivin eka sana wikin maatilassa
Veikkaus-ruudun pitkä lotto
se nainen joka siellä telkkarissa sanoo "hyvää iltaa, god afton! arvomme tämäniltaiset lottonumerot" ja luettelee sitten ne numerot
Laakso-ruudun Laakso 11
ei löydy wikistä, mutta googleen kun laittaa kaitalahti niin pitäisi löytyä.. löytyi tosiaan helpommin tiibetin kautta (se 13 ilman viivaa on siis metalliseos jota käytetään koruihin, päättele siitä millä sanoin voisi google kertoa vastauksen)
Eikö näihin vois jo saada rautalankavinkkiä että sais ruudut täyteen?
Tuo on Loton (vai oliko vakioveikkauksen) vanha mainoslause.. .tosin siinä on näköjään jossain vaiheesa rahayksikkö vaihtunut omasta (ja muutaman muunkin) muistikuvastaVoi kiitos kaunis, meini! Tuo loton pitkä ei kyllä aukea yhtään, onko tää siis joku lause tai sanonta?
Kiitos tästäkin! Äitee alkoi heti laulaa tuota kun siltä kysy, itse en muista ees kuulleeni moista.Tuo on Loton (vai oliko vakioveikkauksen) vanha mainoslause.. .tosin siinä on näköjään jossain vaiheesa rahayksikkö vaihtunut omasta (ja muutaman muunkin) muistikuvasta
sori, olin väärässä kohassa toi vihje oli siis 10Voi kiitos kaunis, meini! Tuo loton pitkä ei kyllä aukea yhtään, onko tää siis joku lause tai sanonta?
ei nyt kyllä aukea mihinkään suuntaan.. oon koittanut sotalaulut, hymnit, virret.. ei mtnMeini, noi sun talven 9 ja 5, jos sulla on se tiibet-ruudusta tuleva viiskirjiaminen reunasana niin sillä pitäis helposti saada. Oli melko ajankohtanen juttu tässä ihan vasta.
Nelosen ohjelma, jonka oululaiset voittivat.ei nyt kyllä aukea mihinkään suuntaan.. oon koittanut sotalaulut, hymnit, virret.. ei mtn
jahas, tää on taas näitä päiviä.. enhän siis millään tapaa ole katsonut kaikkia tuotantokausia tähän mennessä ja enhän itkenyt kun oulun kuorossa oli mukana vierailijaNelosen ohjelma, jonka oululaiset voittivat.