Mistä hyviä sukkahousuja vauvalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ---
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

---

Vieras
Koossa 74-80? Tai jos on reilua kokoa niin 68. Name it sukkikset nyppääntyi jo eka käytöllä ennen pesua, halpa-halli sukkikset meni rikki eka käytöllä, vendi-sukkikset kutistui olemattomiin pesussa niin ettei koon 80 sukkiksia saanut 68cm vauvalle päälle. H&m sukkiksissa saumat kiertää ja kutistuvat kanssa ja ovat lisäksi vielä niin kapeita että meidän rullajalan kontit ei niihin mahdu. Lindexin sukkiksissa kauhea vaihtelu, osa nyppääntyy heti, osassa menee vyötärö pesussa tosi tiukaksi ja parit on jotka ei ole nyppääntyneet ja ihan kuosissaankin ovat vaikka käytössä ollut kuukauden.

Mä käytän mieluummin puolipotkareita (terällisiä) kuin sukkahousuja. Parhaimmat olen saanut Vapaa Valinnasta, mutta en muista mitä merkkiä olivat. Eivät siis mitään "merkkiä" oikeesti =) H&M potkarit kanssa hyviä. Tutan on nyppääntynyt eniten.

Meillä on Cittarin Napero-merkkisiä sukkahousuja käytössä. Ovat ihan hyviä olleet ja reilua kokoa. Myös Prisman omaa mallistoa on ollut ja ovat olleet ihan toimivia. Kivoja kuoseja noissa ja siksi olen niitä ostanut. Eivät ole kutistuneet pesussa ja pitäneety muotonsa.

no mulla ainakin nuo name it sukkikset on olleet ihan parhaita. jotkut sellaset kahden kappaleen paketeissa olleet on mennyt huonoksi, nimenomaan nyppääntyneet. cittarista ostetut naperot oli jo valmiiksi rikki ja ja ne on jotenkin kummallisen ohuita. tytöllä olen käyttänyt sukkikisia koko ajan nyt ku tarvii kuitenkin sukat olla jalassa, kesällä sitten leggareita.

meillä taas bogeja pidetty lapselta toiselle, kun eivät nyppyynny...mutta siis hm:ltä löytyy välillä ihan huippuja sukkiksia, tarjoustalosta oon löytänyt myös sellaisia yksivärisiä missä on raitoja polvista alaspäin, ja ne on olleet myös tosi laadukkaita (tosin vain poikaväreissä). lidlissä välillä, tosin viimeksi kun niitä tuli laatu oli ihan erilainen kuin aikaisemmin...

Meillä taitaa olla enimmäkseen Cittarin Naperoa ja Prisman Cirafeja, molemmissa näyttää laatu vaihtelevan. Itse olen huomannut, että sellaiset resorivyötäröiset istuu ja pysyy päällä kaikista parhaiten, kun taas sellaiset, joissa on kuminauhakuja, eivät pysy.

Huvittavinta oli ekat Naperot, jotka ostin kahden pakkauksessa. Olivat kokoa 62/68, toiset menivät justiin ekat pari kuukautta päälle ja toiset ovat vieläkin älyttömän pitkät lahkeista (lapsi nyt jotain 70 cm). Vasta joulun alla tilasin netistä Maximo-merkkiset konttaussukkahousut, jotka on tosi hyvät (vaikkakin olivat aika arvokkaat).

metsolan sukkikset on musta hyviä, samoin po.pin, eivät nyppyynny ihan kauhean pahasti, maxomorran leggingsien saumat ei ainakaan kestä käyttöä... katvigin sukkikset on meillä olleet tosi hyviä myös!

Name it sukkikset nyppääntyi jo eka käytöllä ennen pesua, halpa-halli sukkikset meni rikki eka käytöllä, vendi-sukkikset kutistui olemattomiin pesussa niin ettei koon 80 sukkiksia saanut 68cm vauvalle päälle. H&m sukkiksissa saumat kiertää ja kutistuvat kanssa ja ovat lisäksi vielä niin kapeita että meidän rullajalan kontit ei niihin mahdu. Lindexin sukkiksissa kauhea vaihtelu, osa nyppääntyy heti, osassa menee vyötärö pesussa tosi tiukaksi ja parit on jotka ei ole nyppääntyneet ja ihan kuosissaankin ovat vaikka käytössä ollut kuukauden.

Huh, tulipa listaa huonoista... Miten meillä noi kaikki on kestänyt ihan hyvin käytössä, paitsi name it:n sukkiksista ei ole kokemusta? Käyttäjällä liian vaativa äiti?

[QUOTE="Miia";22827160]Huh, tulipa listaa huonoista... Miten meillä noi kaikki on kestänyt ihan hyvin käytössä, paitsi name it:n sukkiksista ei ole kokemusta? Käyttäjällä liian vaativa äiti?[/QUOTE]

mietinpä tuossa ihan samaa, kun meillä ainakin kestää. ehkä yhdet on haurastunut jännästi saumoista. ja pesussa ovat varmaan pari kertaa viikossa. kannattaa noudattaa pesuohjeita.

Yhteistyössä