Relaatiot 19!! :)

• Viestiketjun aloittaja relaatio
  • Ensimmäinen viesti
"Eva"
Eva, oliko sulla se koirarotu 15? Sanottiin että siinä on joku erikoismerkki "turhaan" mutta eipä tuo auttanut puusta pitkälle.
Tai sitten tuo 12+9 seuraava 5+4? Auttaisin mielelläni muuta mulla puuttuu noi ihan samat myöskin.
"muutama" sivu taaksepäin oli ihan jonkun pasteama suora url linkki,jossa oli ks koiran rotu
B alkuinen koirarotu,ja löytyy wikistä suuresta koiralistasta

12+9 ei ole (se on se lintu jatke vissiin)
5+4 taas aukeaa helpommin 1970 luku ruudun kautta kun saa sen vastineen

miulla on vahva tunne että jollain täällä olijalla on kirjailijaan esmes se puuttuva 5+7 (vasen alaviistoon) tuleva kirjailija mutta kukaan ei halua vinkata sitä..

meini
Eva, oliko sulla se koirarotu 15? Sanottiin että siinä on joku erikoismerkki "turhaan" mutta eipä tuo auttanut puusta pitkälle.
Tai sitten tuo Lintu 11 ja siitä 5+4? Auttasin ite mielelläni mutta oon jumissa samoissa kohtaa ku sieki.
kun menet wikin koirarotulistaan niin ensimmäinen rotu jossa on ' merkki on oikea - mutta jätä se merkki sieltä poies

"ellu"
Missä se pella... juttu on tossa metalli-ruudussa, kun mulla ei oo mitään semmosta sanaa eikä edes paikkaa, johon se vois käydä.

Niin ja vinkkiä siihen rautaan + seppään, kun mä en tajua mitään niin lyhyttä sanaa siihen koloon, vaikka kaiken mahdollisen oon yrittänyt tunkea.

"Lelle"
Hahhaa - viininsäilytyspaikasta tuleva 5 on rakennus, jossa varmasti tällainen paikka on ja joka on sen toisen vihjesanan ympäröimä usein.

New Yorkista uupuu ...... (6) ........ (8) pilvenpiirtäjä.
Patsasta hesa 12 ja obeliski 6
Lapista re...tu... 9 ja au.... 4
Veikkausta noppa 9
Junnusta 8+8 alaviistoon

Talvesta:
choko.... 11
Huukosta 10
Laulusta 5
ja ylempi sota 9

1970 "normien" lisäksi väliviivallinen limu (olen yrittänyt saada siihen kokista vaikka missä muodossa).
Muuten varmaan aikalailla samat kuin muilta.

"Lelle"
[QUOTE="ellu";22826302]Missä se pella... juttu on tossa metalli-ruudussa, kun mulla ei oo mitään semmosta sanaa eikä edes paikkaa, johon se vois käydä.

Niin ja vinkkiä siihen rautaan + seppään, kun mä en tajua mitään niin lyhyttä sanaa siihen koloon, vaikka kaiken mahdollisen oon yrittänyt tunkea.[/QUOTE]

pell...:n saa Lapin 16 kirjaimisesta - tikkurila ja uula ainakin valmistavat tällaista.

meini
[QUOTE="Lelle";22826352]Hahhaa - viininsäilytyspaikasta tuleva 5 on rakennus, jossa varmasti tällainen paikka on ja joka on sen toisen vihjesanan ympäröimä usein.

New Yorkista uupuu ...... (6) ........ (8) pilvenpiirtäjä.
Patsasta hesa 12 ja obeliski 6
Lapista re...tu... 9 ja au.... 4
Veikkausta noppa 9
Junnusta 8+8 alaviistoon

Talvesta:
choko.... 11
Huukosta 10
Laulusta 5
ja ylempi sota 9

1970 "normien" lisäksi väliviivallinen limu (olen yrittänyt saada siihen kokista vaikka missä muodossa). lyhempi viivallinen on kola :D wikistä löytyy :)
Muuten varmaan aikalailla samat kuin muilta.[/QUOTE]

:)

[QUOTE="Eva";22826516]tänks!

ei sulla oisi

Laakso: laakso 11 (vasen)

tätä kaipailen ja kovasti[/QUOTE]

Eipä oo vielä löytyny, luovutin koko etsinnän lisävinkkien puutteessa. :D

Onko sulla tohon 70-lukuun Pelviksen kuolemaan jatkoa?

meini
puu:
risu 11 nyt kiitos sitä ratakiskoa kun en oo tajunnu vihjeitä vaikka mitä teen

lappi:
4 ja 9 vasemalla, joita ei taida monella muullakaan olla

veikkaus:
rahapeli 9

juha vainio:
8+8 ja sen jatkeesta (6) lähtevä 8 (jatke siinä välissä siis on jo)

kirjalija:
pikkupojan ja possun välinen 12
karkki 10 ja 6+12 sekä siitä lähtevä 5+7

talvi:
chokolaati 11
vasen ylä 9 (sota) ja sen jatke 5
huuko 10

ase:
j...j... - p.. 10

tiibet:
13 ilman viivaa vasemmalle
8+4 vasemmalle

laakso:
vasen 11
h..maa 8
k...l... & k...l.... välinen 5
keskeltä oikealle ylös 7

patsas:
12 yhdistää kaupungin ja ammatin alhaalla
ob.... 6

new york:
k...p.... 3+4
manhattan 6+5 ja 6+8

terrorismi:
terroristi 4+7 ja siitä lähtevä 4
steen1 3+5

uskonto:
11, 5 ja 12 - oisko jollain jo joku??

lemmikki:
c.... 3+3 ja 10
koira 5 ja 6+8
vasen yläkulma 12+9 / 5+4 ja 11 (kaikki alekkain)

1970:
skabailu 8+9
keskeltä: ylös 6, vasen 4+6, oikea 12+9, alavasen 16, oikea 13
r... 6 ja sen jatke 5+4 (en tajunnu sitä helsinki "ro" vinkkiä ollenkaan)
hiustyylistä 7+7
auto 8

nämä puuttuisi nyt, vinkkejä - oon vasta 10:s joten tiedän että näitä teillä on

"Eva"
[QUOTE="Vieras";22826647]Löytyy myös Tiibet-ruudun kautta kun keksii Tiibet -sanaan liittyvän metalliseoksen nimen jota koruissa käytetään[/QUOTE]

kiitos!

pystyisitkö vinkkaan näitä sanoja hieman

Lappi:
re tu.. 9

Talvi :
choco.... 11

Kirjailija:
kirjailija 5+7 (vasen alaviisto)
karkki 6+11
porsas 12

Patsas:
hesa 12

Uskonto:
uskonto 11 (ylös)

Lemmikki:
koira 5
chicu........3+3
lintu 12+9

1970-luku:
auto 8
"skaba" 8+9
1970-luku4+6 (vasemmalle)
1970-luku 12+9 (oikealle)
1970-luku 13 (oikea alaviisto, se ylempi)

pää lyö tyhjää eikä saa mtn sanaa auki,please?

Kiitti tuosta laakso-sanan vinkistä! Vihdoinkin Tiibet ja laakso molemmat täynnä. :)

Voisko joku vinkata sitä loppuratkaisua? Näyttää olevan jo 5 pelaajalla valmiina.. Mä oon yrittäny jo varmaan 50 eri vaihtoehtoa siitä tyypistä ja sen tekemisistä eikä mikään oo oikein. Jos sais vähän jotain vinkkiä, mitä ne sanamuodot on? Onko lause? Yhdyssana?

Niin ja se 5+4 siellä elukka ja -70-luku ruutujen välissä.. Molemmat jatkot on, mutta en silti saa mitään järkevää siihen. :/

Viimeksi muokattu:
meini
Kiitti tuosta laakso-sanan vinkistä! Vihdoinkin Tiibet ja laakso molemmat täynnä. :)

Voisko joku vinkata sitä loppuratkaisua? Näyttää olevan jo 5 pelaajalla valmiina.. Mä oon yrittäny jo varmaan 50 eri vaihtoehtoa siitä tyypistä ja sen tekemisistä eikä mikään oo oikein. Jos sais vähän jotain vinkkiä, mitä ne sanamuodot on? Onko lause? Yhdyssana?

Niin ja se 5+4 siellä elukka ja -70-luku ruutujen välissä.. Molemmat jatkot on, mutta en silti saa mitään järkevää siihen. :/
voisitko vinkata mulle laakson: 5 (yhistää ne ku ja ku laaksot), hau... 8 ja keskeltä oikealle ylös lähtevä 7
sekä tiibetin 8+4

"vieras"
[QUOTE="Eva";22826705]kiitos!

pystyisitkö vinkkaan näitä sanoja hieman

Lappi:
re tu.. 9 Hieman kaukaa tämä sana, mutta Suomi-Vaunulla on re tu -niminen mallisto, niin tämä sana on yksi varuste.

Talvi :
choco.... 11 kun tätä kovasti haluaa

Kirjailija:
kirjailija 5+7 (vasen alaviisto)
karkki 6+11
porsas 12 Mihis ne rahat laitetaan?

Patsas:
hesa 12

Uskonto:
uskonto 11 (ylös)

Lemmikki:
koira 5 Turner ja täystuho
chicu........3+3
lintu 12+9

1970-luku:
auto 8
"skaba" 8+9
1970-luku4+6 (vasemmalle)
1970-luku 12+9 (oikealle)
1970-luku 13 (oikea alaviisto, se ylempi)

pää lyö tyhjää eikä saa mtn sanaa auki,please?[/QUOTE]

Tässä jokunen

"vieras"
tä näyttää tosi milenkiintoselta, mut näin blondina en vaan käsitä et miten ihmeessä tätä pelataan?? voisko joku neuvoo.. kokeilin, mut ei vaan tajuu :(
Voisin suositella ensimmäiseksi relaatioksi jotain muuta, tämän parissa innostus voi lopahtaa aloittelijalla pian :D Katsoo tuolta etusivulta missä on kaikki sanat -prosentti suurin tms. Toisaalta on tässä viimeisessä ainakin nyt aktiivisia tekijöitä eniten.

"Eva"
voisitko vinkata mulle laakson: 5 (yhistää ne ku ja ku laaksot), hau... 8 ja keskeltä oikealle ylös lähtevä 7
sekä tiibetin 8+4
Se 5 on se alue, jossa on ku-laakso. :) hau 8 on semmonen yhdenlainen hau, tais löytyä wikin hau-sivulta aukeavaan listaan ja sitten se 7 on taas yhdenlanen laakso tai rotko, yks sellanen on tunnettu luonnonnähtävyys Arizonassa. Tiibetin 8+4 taitaa liittyä juniin.

meini
Se 5 on se alue, jossa on ku-laakso. :) hau 8 on semmonen yhdenlainen hau, tais löytyä wikin hau-sivulta aukeavaan listaan ja sitten se 7 on taas yhdenlanen laakso tai rotko, yks sellanen on tunnettu luonnonnähtävyys Arizonassa. Tiibetin 8+4 taitaa liittyä juniin.
seiskan sain, muita en.. oon yrittänyt jo ajat sitten niilit, luxorit ja vaikka mitkä turhaan tohon 5:een enkä löytänyt mitään uutta nytkään eikä auttanut laittaa uudelleen noita aiempiakaan
ja 8 samaten.. ei vaan löydy sopivaa :(

Yhteistyössä