Relaatiot 19!! :)

• Viestiketjun aloittaja relaatio
  • Ensimmäinen viesti
"rosehip"
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;22823898:
huomenta :)

onpa täällä oltu reippaita ku sijoituski oli tippunu kympia alapuolelle..

muuutamaan kaipais rautalankaa:
juu.. kun... yhdistävä 14 (pressa ruutu) --tää on muistaakseni se, että pistät ne vaan yhteen. :)
pys.. ja... jo yhdistävä 10 (ase) --tää puuttuu multakin
J.K -venet... 5 (eurooppa) --j.k.n wikistä löytyy, olisko ollut kotikaupunki
juuta... 7 (uskonto) --ja tääkin puuttuu multa
Mäkin siis kaipaisin vinkkiä noihin pys ja jou ja juuta 7 -sanoihin. Lisäksi jaljou 9 ja sittenen tajunnut sitä ruoka-ruudun kala + har syr 5-vinkkiä, että kuulostaa japanin heinältä? Täh? :) Entäs metsä-ruudun vasemmalle pääsanasta lähtevät 10 ja 12?

Ja kiitän taas jo etukäteen!

[QUOTE="rosehip";22824008]Mäkin siis kaipaisin vinkkiä noihin pys ja jou ja juuta 7 -sanoihin. Lisäksi jaljou 9 ja sittenen tajunnut sitä ruoka-ruudun kala + har syr 5-vinkkiä, että kuulostaa japanin heinältä? Täh? :) Entäs metsä-ruudun vasemmalle pääsanasta lähtevät 10 ja 12?

Ja kiitän taas jo etukäteen![/QUOTE]

horoskooppimerkki joka käsittelee jousta
japanilainen ruoka jossa käytetään raakaa kalaa (oikeestaan ihan helppo juttu)

"ellu"
[QUOTE="Lelle";22822918]Ilmeisesti tuossa kala 6+6 on kirjoitusvirhe ekassa sanassa (5+6). Rellu hyväksyy virheellisessäkin muodossa -> verkkokirjasto apuun ;)[/QUOTE]

Ko. kokin sivuilta se kyllä löytyy täsmälleen 6+6 muodossa :)

Jos vielä puuttuu r.... kaupan jatke niin se liittyy meikkeihin.

[QUOTE="ruu";22824206]en pääse millään kahteen ruutuun eli vasen kaks ylintä
NYT kunnon vinkkejä miten sinne pääsee (siis kunnon vinkkejä ei tyyliin koirarodun kautta pääsee)[/QUOTE]

no mutta ku koirarodun kautta pääsee :D helpottaako yhtään et japanialainen koirarotu

[QUOTE="ruu";22824206]en pääse millään kahteen ruutuun eli vasen kaks ylintä
NYT kunnon vinkkejä miten sinne pääsee (siis kunnon vinkkejä ei tyyliin koirarodun kautta pääsee)[/QUOTE]

Ihan vain vinkiksi, että kannattaa kertoa, mitä sulla siellä viereisissä ruuduissa on, niin on helpompi antaa niitä kunnon vinkkejä.

Ilmeisesti sulla on lemmikki-ruudussa sana koirarotu. Enkkuwikin koirarotulistan alkupäästä löytyy se 5+3, jolla aukeaa vasen ylänurkka.

List of dog breeds - Wikipedia, the free encyclopedia

Kiitos ellu r... kauppa -vinkistä! Keksitkö siitä sen E-Amerikan maihin yhdistyvän? Itse en ainakaan vielä.

Mulla on jäänyt tuolta maaseutu-ruudusta puuttumaan ylös 4+8. Vinkiksi on annettu, että sarjakuvahahmo, mutten löydä ylläolevan kirjan hahmoista sopivaa, enkä myöskään mitään muuta maaseutusarjakuvaa. Rautakiskosta väännettyä vinkkiä siis taas vailla :ashamed:

Samoin en tajunnut tekijän antamaa vinkkiä siihen matelija- ja petoruutujen rajasanaan - joku muu vissiin tajusi?

Kiitos ellu r... kauppa -vinkistä! Keksitkö siitä sen E-Amerikan maihin yhdistyvän? Itse en ainakaan vielä.

Mulla on jäänyt tuolta maaseutu-ruudusta puuttumaan ylös 4+8. Vinkiksi on annettu, että sarjakuvahahmo, mutten löydä ylläolevan kirjan hahmoista sopivaa, enkä myöskään mitään muuta maaseutusarjakuvaa. Rautakiskosta väännettyä vinkkiä siis taas vailla :ashamed:

Samoin en tajunnut tekijän antamaa vinkkiä siihen matelija- ja petoruutujen rajasanaan - joku muu vissiin tajusi?
ei se oo hahmo vaan eräs mi ja ma kirjan nimi, löytyy siitä wikistä

googlaa länsi-a ja se nelikirjaiminen eläin ;)

meini

4+8 on kirjan nimi :D

voisitko vinkata l... ja m.ä. yhistävää 10, vasemmalle keskeltä lähtevää 9
tai sit oikean yläkulman 14+6 sekä 4 tiedän kaiketi siis 14+6 lopun ja luultavasti alunkin, en vaan ole saanut tungettua sopivaan muotoon

Kiitti tyttö T! Kyllähän minä tuota googlausta heti yritin, mutta kun en muka mitään löytänyt, niin ajattelin, että ymmäräsin väärin. Nyt löytyi.

Nyt puuttuis alareunan ruutujen sanoista enää puu-ruudussa sauna 9 (vasemmalle). Olikohan kukaan keksinyt sitä?

Ase-ruudusta puuttuu sodan ja aseen väliset 8 ja 10 sekä ja...jo... ja pyssy väliltä 10.

Apuja vielä näihinkin?

"Eva"
Lappi:
re tu.. 9

eurooppa:
chile 6 (erikoismerkillä)

Talvi :
choco.... 11

Kirjailija:
kirjailija 5+7 (vasen alaviisto)
karkki 10
karkki 6+11
porsas 12

Patsas:
hesa 12
papru 11

Laakso:
Laakso 13 (väliviivallinen, vasemmalle)
laakso 11 (vasen)

tiibet :
Tiibet 8 (oikea yläviisto)
tiibet 13 (väliviivallinen,oikealle)
tiibet 13 (oikealle)

terrorismi:
Steen1 = 3+5
Steen1 = 3+5 , jatke 5

Uskonto:
uskonto 11 (ylös)
viini 12
puutarha 5

Lemmikki:
koira 5
chicu........3+3
lintu 12+9
kissa 3+4
kieli 7
viit....kieli 4

1970-luku:

auto 8
"skaba" 8+9
1970-luku4+6 (vasemmalle)
1970-luku 12+9 (oikealle)
1970-luku 13 (oikea alaviisto, se ylempi)

Onko jollain antaa pienen pientä vinkkiä näihin?

4+8 on kirjan nimi :D

voisitko vinkata l... ja m.ä. yhistävää 10, vasemmalle keskeltä lähtevää 9
tai sit oikean yläkulman 14+6 sekä 4 tiedän kaiketi siis 14+6 lopun ja luultavasti alunkin, en vaan ole saanut tungettua sopivaan muotoon
10: esim. mistä materiaalista M. Ä. on tehnyt lehmiä tai autosta käytetty nimitys
9: aika helppo sana, sama alku kuin pääsanassa ja loppuun "economy"
14+6: Googlasin sen ylläolevan henkilön + liitto. Tuolla järjestöllä oli myöhemmin eri nimi, Suomen sosialidemokraattinen naisliitto. Silläkin löytyy.

(En tiiä mistä keksin, että se 4+8 ois hahmo, mutta kylläpä tein taas itselleni hankalaksi tuon kohdan...)

meini
10: esim. mistä materiaalista M. Ä. on tehnyt lehmiä tai autosta käytetty nimitys
9: aika helppo sana, sama alku kuin pääsanassa ja loppuun "economy"
14+6: Googlasin sen ylläolevan henkilön + liitto. Tuolla järjestöllä oli myöhemmin eri nimi, Suomen sosialidemokraattinen naisliitto. Silläkin löytyy.

(En tiiä mistä keksin, että se 4+8 ois hahmo, mutta kylläpä tein taas itselleni hankalaksi tuon kohdan...)
tuhannesti kiitosta.. oon yrittäny tota kymppiä väärässä alulla, siis oikea sana on ollut hukassa..
9 oli liian yksinkertanen taas, ei tajuu :)

"Eva"
Voisko joku mukava hieman vinkata ylempänä olevaani listaa,varsinkin lemmikki,1970 luku,tai niihin joihin tietää sanan,kun noissa ruuduissa on täysi jumitus joka suuntaan tällä hetkellä,please?

"ellu"
Alkuperäinen kirjoittaja Tekijä;22823384:
Useammin kyseltyyn horoskooppi 13 täytyy sanoa, että joko olen tehdessä löytänyt jonkun sivun jota ei enää ole olemassa, tai sitten on ajatus mennyt tehdässä vähän vinkuralleen. Viiva jostain muusta sanasta kuin itse horoskoopista olisi paljon oikeampi.
Tätäpä minäkin ihmettelin, kun sain vastauksen yhdeltä, joka sen oli keksinyt. Kiva, että tekijä nyt kuitenkin tietää sen :)

Mulla ei ole Evalta puuttuvista sanoista mitään, vinkkaisin kyllä muuten. Kiinnostaisi tietää, mikä on Evan sijoitus ja paljonko sanoja sulla on kaiken kaikkiaan :)

Itselläni 1122 sanaa ja sijoitus 6. Tilanne nyt:
8 6 7 3 2
ok 5 2 ok 3
3 6 5 1 ok
ok 1 ok 1 2
ok ok ok ok 1

"ellu"
[QUOTE="Lelle";22823394]New York ruutu
Iso omppu ... (3) ... (3) - mies allaolevasta sarjasta ja ekan kolmosen yks on piste
pääsanasta ....... (7) ...... (6) (patsaaseen yhdistyvä) - enkuksi paikka jossa patsas sijaitsee
[/QUOTE]

Tossa vinkkiä. Mä joko lasken väärin tai sitten mulla ei näy mitään 12-kirjaimista pääsanasta :O

Yhteistyössä