"vieras"
[QUOTE="Juu";22810517]Majuria ei ole aikoihin näkyny, onks se lopettanut palstailun?[/QUOTE]
Ei ole.
Ei ole.
Kaikki kusipäisimmät? Kerro toki millä tavalla nämä mainitut ovat kusipäitä. Minulla on monesta mainitusta hyvin erilainen kuva.Näemmä En jäänyt kenenkään mieleen, edes hyvällä...
Samaa mieltä. Moni "kaivattu" oli fiksu ja hyvä keskustelija. Ilmeisesti juuri siksi tajusivat lähteä...Alkuperäinen kirjoittaja täh?;22815464:Kaikki kusipäisimmät? Kerro toki millä tavalla nämä mainitut ovat kusipäitä. Minulla on monesta mainitusta hyvin erilainen kuva.
Vaihtoi nimeä aikaa sitten... Olisiko ollut Neiti Dina?Alkuperäinen kirjoittaja Missäs;22845775:on Hello Shitty?
Anatolia..ja onko alkuper.Åboriginaalikaan täällä enää?
Ja sillä on kiva avomies ja häät tulossa...Tuli uskoon, sille kuuluu hyvää.:heart:
Jee entisiä sentään löytyy vielä täältä.Mä olen ex-oluwa/olua.
Oi, kiva tietääKultaköynnös lopetti palstailun ajat sitten.
Mä olen ex-oluwa/olua.
Minusta clivia häipyi jo paljon aiemmin, mutta hänestä olisi kyllä kiva kuulla, samoin Borkusta, joka kyllä muistaakseni oikein ilmoitti, että jättää palstan, ei niinkään "hiipunut" pois.Minä kaipaan cliviaa. Taisi hävitä samaan aikaan kuin Borkkukin. Tietääkö kukaan mitä heille kuuluu?